וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקד חשפה: "השרה רגב היא זו שטרפדה את התפקדותי לליכוד"

יו"ר ימינה התייחסה לרצונה להתפקד לליכוד בבחירות טרם חזרתה לימין החדש והקמת מפלגתה, וגילתה כי התנגדותה של רגב היא זאת שהכשילה את המהלך. "היא פנתה לבכירים במפלגה והבהירה שהיא 'לא רוצה במהלך הזה'". רגב: "אני רואה שמשהו הצליח להוציא את איילת שקד משלוותה"

צילום: שלומי גבאי, צילום סטילס: ראובן קסטרו

יו"ר מפלגת ימינה חשפה הבוקר (שלישי) כי שרת התרבות והספורט מירי רגב היא זאת שטרפדה את התפקדותה לליכוד. שקד התראיינה בגל"צ ונשאלה על כישלון ניסיונה להצטרף למפלגת השלטון טרם חזרתה לימין החדש ולהקמת ימינה. לדבריה, "רגב פחדה, פנתה לבכירים במפלגת השלטון והבהירה שהיא 'לא רוצה במהלך הזה'".

שקד ממשיכה את המתקפה נגד הליכוד וראש הממשלה בנימין נתניהו. בהשקת קמפיין מפלגתה "ימינה" אתמול האשימה את ראש הממשלה מכר את הימין עבור יו"ר העבודה לשעבר אבי גבאי בבחירות האחרונות. "עולם הערכים והחזון של הימין נתון בסכנה ממשית ולפני חודשיים הוכל עמד למכירה לגבאי ושותפיו. גבאי הלך לדרכו, אבל הסכנה נשארה. הסכנה למכירת חיסול אידיאולוגית עדיין כאן".

בנוסף הכריזה יו"ר ימינה כי ללא מפלגתה הליכוד יקים ממשלה עם השמאל. "בלי ימין אידיאולוגי חזק וגדול, תקום ממשלת ליכוד עם השמאל. למי שרוצה ימין, אין אלטרנטיבה מלבד 'ימינה'".

בתגובה השיבה השרה רגב לשקד בציוץ בטוויטר כי "אני רואה שמשהו הצליח להוציא את איילת שקד משלוותה - האמת. האישה שעזבה מפלגה בגרעון אדיר חוזרת אליה אחרי מפלה בבחירות. אם זה לא אופורטוניזם, אני לא יודעת מה כן".

מפלגת ימינה -  השקת הקמפיין, כפר המכבייה, רמת גן, 12 באוגוסט 2019. ראובן קסטרו
שקד, אתמול/ראובן קסטרו

בכירים נוספים במפלגתה של שקד מתחו ביקורת חריפה בתקופה האחרונה על נתניהו ומפלגתו. שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' אף ננזף אתמול על ידי ראש הממשלה על רקע דרישת שרים לפטרו. זאת, בעקבות הדברים הקשים שהטיח בנתניהו בצל החלטת בית המשפט בסוגיית ההפרדה המגדרית בעפולה, ופתיחת הר הבית למתפללים יהודים במהלך תשעה באב.

מירי רגב-טקס אזכרה לחללי מערכות ישראל של ארגון "יד לבנים", בית יד לבנים, ירושלים,  7 במאי 2019. ניב אהרונסון
לא רצתה במהלך. השרה רגב/ניב אהרונסון

סמוטריץ' התנצל אתמול במהלך השקת הקמפיין על הדברים הקשים. "נאמרו דברים בסגנון שלא צריך ולא ראוי שייאמר, בוודאי לא במישור היחסים שבין ראש ממשלה לשר בממשלתו, ועל כך אני מצר", אמר בין השאר.

קמפיין מפלגתה של שקד יתמקד בארבעה נושאים מרכזיים - כלכלה, משפט, משילות ומדיני, והוא יתנהל בכותרת "ישראל רוצה ימין". במפלגה לא החליטו על אסטרטגיה ברורה מול ראש הממשלה בנימין נתניהו. בימים האחרונים דנו ראשי המפלגה בשאלה האם יש לנקוט בקו תקיף מול נתניהו או להימנע ממתקפות נגדו. גורם במפלגה אמר כי לא התקבלה החלטה ו"כל מקרה ייבחן לגופו".

(עדכון ראשון: 9:15)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully