וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שקד בשיחה סגורה: "ביבי ובצלאל הרימו לנו את אירוע הקמפיין"

13.8.2019 / 16:57

בשיחה עם מקורביה שתוכנה הגיע לידי וואלה! NEWS, אמרה יו"ר ימינה שהמשבר בין נתניהו לסמוטריץ' עזר להשקת קמפיין המפלגה. זאת חרף עמדתה כי האחרון טעה בסגנון שבו דיבר על ראש הממשלה ועליו היה להתנצל. מנגד, בליכוד טוענים כי העימות בין השניים ימשוך קולות מתונים

צילום: שלומי גבאי, צילום סטילס: ראובן קסטרו

יו"ר ימינה איילת שקד התבטאה אתמול (שני) בשיחה סגורה על כך שהמשבר בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשותפה למפלגה שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' עזר למפלגה להשקת הקמפיין. "ביבי ובצלאל הרימו לנו את האירוע", היא אמרה בשיחה עם מקורביה. אמירתה של שקד היא חרף עמדתה כי סמוטריץ' טעה בסגנון שבו דיבר על ראש הממשלה ועליו היה להתנצל.

עמדתה של יו"ר ימינה נוגדת את העמדה בליכוד. בסביבת נתניהו טענו שהעימות עם סמוטריץ' הפך את השקת ימינה להשקה של מפלגה מגזרית שהפרצוף המרכזי שלה הוא סמוטריץ'. בכך, הם טענו, יהיה ניתן למשוך חזרה קולות מתונים לליכוד. לא ברור האם טענה זו נכונה, אך נתניהו הרוויח שקט יחסי לפחות לתקופה הקרובה ממי שעד כה לא חשש לומר לו את האמת גם כשהייתה קשה מידי.

מפלגת ימינה -  השקת הקמפיין, כפר המכבייה, רמת גן, 12 באוגוסט 2019. ראובן קסטרו
הרים את האירוע. שקד וסמוטריץ' בהשקת קמפיין המפלגה, אתמול/ראובן קסטרו

סמוטריץ' התנצל על הדברים שהשמיע שלשום נגד נתניהו לפיהם הוא "ראש ממשלה חלש, אפס מנהיגות, טרלול במשמרתו". את הדברים אמר בעקבות פסיקת בית המשפט המחוזי בנצרת נגד קיום מוזיקלי בהפרדה בעפולה. בנאום שנשא באירוע השקת קמפיין הבחירות של מפלגת ימינה אמר כי "נאמרו דברים בסגנון שלא צריך ולא ראוי שייאמר, בוודאי לא במישור היחסים שבין ראש ממשלה לשר בממשלתו, ועל כך אני מצר".

גורם בליכוד טען כי ההתנצלות של סמוטריץ' באה לאחר ש"ראש הממשלה נתניהו זימן אחר הצהריים את סמוטריץ' לשיחת נזיפה והבהיר לו כי אם לא יתנצל פומבית על ההשתלחות נגדו - יפוטר לאלתר מהממשלה". לדבריו, "ראש הממשלה הבהיר לסמוטריץ' כי לא תהיה אזהרה נוספת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully