וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גנץ: "אין לי מידע על שום ח"כ מכחול לבן הקשור בהדלפות"

21.8.2019 / 12:08

יו"ר כחול לבן אמר את הדברים ברקע הפרסומים לפיהם חקירה בתוך המפלגה העלתה כי ח"כ מכהן מטעמה חשוד בהדלפות. "יש גורמים במערכת הפוליטית שחוששים מכחול לבן ויתכן שהם פועלים בעניין הזה", הוסיף גנץ

עריכה: רענן פוגל

יו"ר כחול לבן בני גנץ אמר היום (רביעי) כי אין בידיו או בידי איש ממפלגתו מידע על חבר כנסת כלשהו הקשור בהדלפות משורות מפלגתו. "יש גורמים במערכת הפוליטית שחוששים מכחול לבן ויתכן שהם פועלים בעניין הזה", אמר גנץ. "נזכיר לכולנו שהחשודים היחידים יושבים בממשלת נתניהו. הם, והעומד בראשם".

גנץ אמר את הדברים ברקע הפרסומים לפיהם המפלגה חושדת בהדלפות מבין שורותיה. מוקדם יותר השבוע התייחס לפרסומים לפיהם המפלגה שכרה חברת מודיעין לאיתור מדליפים, ואמר כי "אנחנו עושים צעדים מאוד נורמליים שאין בהם סנסציה תקשורתית".

במהלך כנס פעילים של כחול לבן ציין גנץ: "בימים האחרונים אנחנו רואים עיסוק בתהליכי אבטחת המידע בתוך כחול לבן. בהקשר זה, לא היה ולא יהיו פיצולים בתוך כחול לבן בין מרכיביה השונים שחלקים מכולם יושבים כאן".

יו"ר כחול לבן, בני גנץ במהלך מסע"ת של מפלגת כחול לבן 26 ביוני 2019. דרור עינב, אתר רשמי
"אין לי מידע על אף ח"כ". גנץ/אתר רשמי, דרור עינב

"יש גורמים במערכת הפוליטית שהיו רוצים לשבש את הפעילות שלנו", המשיך יו"ר כחול לבן, "כי יש לנו מטרה פשוטה - לעשות כל מה שאנחנו יכולים למען מדינת ישראל ואזרחי ישראל".

סוגיית הפערים וחילוקי הדעות עלתה גם בריאיון באולפן וואלה! NEWS של מספר 2 במפלגה, יו"ר יש עתיד יאיר לפיד. "בני ממלכתי ושקול, ואני קצת פרא אדם", אמר לפיד, על חלוקת העבודה בינו לבין יו"ר המפלגה גנץ, אמר לפיד כי "שנינו שם, שנינו מועמדים לראשות הממשלה, אף אחד לא מסתיר אף אחד וזה טוב לנו. גם ההבדלים בנינו טובים".

עוד בוואלה!

"מעולם לא הסכמתי לתת גט, הכול שקר": הקלטות הבעל הסרבן נחשפות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully