וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגיע הזמן למשחק ה-61: נראה אתכם מצליחים להרכיב קואליציה

ככל שמתקבלות תוצאות האמת, מסתמן כי התמונה הפוליטית המצטיירת מבחירות 2019 - מועד ב' מסובכת למדי. השוויון בין הגושים והבטחות ראשי המפלגות בדבר ישיבה בממשלה כזו אחרת רק מקשות על המצב. בואו נראה אם אתם תצליחו להשיג את הרוב הנדרש

עריכה: שאול אדם וליר שפיגלר

אחדות? כאוס פוליטי? תוצאות האמת מהבחירות האחרונות הולכות ומתבהרות, אולם התמונה הפוליטית המתקבלת סבוכה למדי. טרם הבחירות פוזרו הבטחות שונות בנוגע לאופיה של הקואליציה שתוקם: ראש הממשלה בנימין נתניהו דרבן את המצביעים לאפשר לו להקים ממשלת ימין לאומית, בעוד שיו"ר כחול לבן בני גנץ ויו"ר ישראל ביתנו הבטיחו כי יפעלו להקמת ממשלת אחדות חילונית. בעבודה-גשר הבטיחו כי לעולם לא יחברו לממשלה בראשות נתניהו, ואילו ביהדות התורה התעקשו שלא ישבו בקואליציה עם לפיד.

ככל שהספירה מתקדמת, נדמה כי הקושי לקיים את ההבטחות הללו הולך וגובר, ובשלב הזה אתם נכנסים לתמונה. וואלה! NEWS מזמינה אתכם לנסות להרכיב קואליציה בעצמכם בהתבסס על תוצאות האמת. כל שעליכם לעשות הוא להקליק על שמות המפלגות בשורה העליונה ולהוסיף או להחסיר אותם מהמלבן המייצג את הרכב הכנסת המתגש. באמצע התרשים - קו 61 המנדטים (מקווקו) - שעליכם לחצות כדי להשיג קואליציה. אם חשבתם שזה קל, נראה אתכם מצליחים לעשות זאת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully