וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסוק לכנס בצפון: הטיסה החריגה של פרץ בקמפיין העבודה

19.9.2019 / 13:35

לוואלה! NEWS נודע כי המפלגה שכרה את המסוק כדי לשנע את היו"ר למפגש עם פעילים בבית ג'אן בסוף השבוע שעבר. מדובר במהלך חריג לנהוג בעבודה, שחרטה על דגלה אג'נדה חברתית-כלכלית ומצויה בקשיים כלכליים קשים. ממפלגת העבודה-גשר לא נמסרה תגובה

עריכה: עמית שמחה

יו"ר מפלגת העבודה, עמיר פרץ, טס בסוף השבוע האחרון לכנס בחירות בצפון הארץ באמצעות מסוק שמומן על ידי המפלגה - כך נודע לוואלה! NEWS. לדברי מקורות בעבודה, המפלגה היא ששכרה את המסוק במטרה להביא את פרץ לכנס שנערך בבית ג'אן ביום שבת. מדובר במהלך חריג למדי עבור פוליטיקאים בקמפיין בחירות, למעט ראש הממשלה, ושלא נהוגה במפלגת העבודה, שהדגל המרכזי שלה, במיוחד בבחירות האלה לאחר החיבור עם גשר של אורלי לוי-אבקסיס, הוא הדגל החברתי-כלכלי.

במטה פרץ סירבו להגיב לפניית וואלה! NEWS בנוגע לעלות הטסת המסוק, התקציב והמימון, אך לפי ההערכה עלות הטיסה והמתנה של כמה שעות על הקרקע נעה בין 2,000 ל-10,000 דולר - תלוי בגודל המסוק. ממפלגת העבודה, כאמור, לא נמסרה תגובה.

רה"מ, בנימין נתניהו במהלך ישיבת סיעת הליכוד במלון אוריינט, ירושלים 18 בספטמבר 2019. ראובן קסטרו
טס במסוק בזמן שהמפלגה בקשיים כלכליים. פרץ/ראובן קסטרו

ההוצאה על המסוק חריגה בעיקר בהתחשב בעובדה שמפלגת העבודה נמצאת בקשיים כלכליים עוד מהבחירות הקודמות, שבהן בראש המפלגה עמד קודמו של פרץ, אבי גבאי. חובות המפלגה, עוד לפני הקמפיין הנוכחי, מוערכים בכארבעה מיליון שקלים. בעבודה קיבלו בבחירות האחרונות רק 6 מנדטים, אך התקציב של הקמפיין הקודם חושב לפי הצפי המקורי - של 15 מנדטים והשאיר את המפלגה בחובות שייקח כמה שנים לכסותן. בשל התוצאה הנמוכה, גם המימון שהעבודה קיבלה מהמדינה בסיבוב השני נמוך יותר.

הכנס בבית ג'אן שנערך בשבת האחרונה הוא חלק מקמפיין נרחב שפרץ עשה במגזר הערבי, במסגרתו כמעט כל סוף שבוע קיים מפגש פעילים אחר במגזר ובין היתר ביקר בטמרה, בית ג'אן, רהט, חורה, אום אל-פחם ועוד. בעבודה-גשר השקיעו במיוחד בקמפיין במגזר הערבי, הבדואי והדרוזי, ברקע החשש הכבד שהיה במפלגה שמא היא לא תעבור את מאחוז החסימה. בסקרים האחרונים שלפני הבחירות העבודה קיבלה 4-6 מנדטים ובמפלגה חששו מאוד כי תנועת המנדטים לכיוון המפלגות הגדולות עשויה להביא את העבודה מתחת לאחוז החסימה, ואל סופה של המפלגה. בסופו של דבר פרץ ולוי-אבקסיס סיימו עם 6 מנדטים.

עוד בוואלה!

בתיווך ריבלין: נתניהו וגנץ לחצו ידיים באזכרה לזכר פרס

לכתבה המלאה
כנס הבחירות של מפלגת העבודה בבית ג'אן. ללא קרדיט, אתר רשמי
פרץ בכנס הבחירות בבית ג'אן, בשבוע שעבר/אתר רשמי, ללא קרדיט
כינוס חירום, עמיר פרץ ואורלי לוי אבקסיס, בחירות לכנסת ה-22, 17 בספטמבר 2019. אבי כהן
חובות המפלגה מוערכים בכ-4 מיליון שקלים. כינוס חירום במטה העבודה, השבוע/אבי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully