וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: בן של ח"כ נחקר במצ"ח בחשד לפגיעה בטוהר הבחירות

24.9.2019 / 21:26

בנו של חבר הכנסת שמשרת בצה"ל נחקר על ידי מצ"ח בחשד שפגע בפתקים של כחול לבן בקלפי הצבאית. בכאן חדשות פורסם כי להגנתו טען החייל החשוד כי אין לו קשר למעשה. דובר צה"ל: "במצ"ח מתנהלות מספר בודד של חקירות שעניינן ניסיון לפגיעה בטוהר הבחירות"

עריכה: עמית שמחה

בן של חבר כנסת המשרת בצה"ל, נחקר אתמול על ידי המשטרה הצבאית החוקרת בחשד לפגיעה בטוהר הבחירות בקלפי צבאית - כך פורסם הערב (שלישי) בכאן חדשות. לפי הפרסום, ישנו חשד כי הבן פגע בפתקים של מפלגת כחול לבן, הזיז או ניסה להסתיר אותם. להגנתו טען הבן כי אין לו קשר לאירוע וכי לא ניתן לצלם מאחורי הפרגוד. הוצע לו לעבור בדיקת פוליגרף ובהסכמתו היא תתבצע בימים הקרובים.

מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "בצה"ל קיים מערך ייעודי שנועד להבטיח כי המשרתים בצה"ל יממשו את זכות ההצבעה בבחירות באופן תקין ומסודר". עוד הוסיפו בדובר צה"ל כי "במצ"ח מתנהלות מספר בודד של חקירות שעניינן ניסיון לפגיעה בטוהר הבחירות. עם סיום החקירות, יועברו ממצאיהן לבחינת הפרקליטות הצבאית".

מצביעים בקלפי ירושלים, בחירות לכנסת ה-22, 17 בספטמבר 2019. אסתי דזיובוב, TPS
ב-14 קלפיות אירעו "אירועים חריגים בתחום טוהר הבחירות"/TPS, אסתי דזיובוב

ועדת הבחירות המרכזית הודיעה בסוף השבוע כי ב-14 קלפיות אירעו "אירועים חריגים בתחום טוהר הבחירות" במהלך יום הבחירות. משום כך, הסבירו בוועדת הבחירות, התוצאות הרשמיות יפורסמו רק מחר. בנוסף, במסגרת מבצע "נוהל טוהר הבחירות", תבדוק הוועדה כ-2,000 קלפיות שנבחרו, חלקן באופן אקראי וחלקן כתוצאה מאירועים ביום הבחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully