וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהמעצר לכנסת? מייסד טלגראס יירשם להתמודדות בבחירות לכנסת

14.1.2020 / 12:03

עמוס סילבר שנמצא במתקן הכליאה ניצן בעקבות כתב האישום שהוגש נגדו, הודיע כי שובץ במקום השני במפלגה חדשה שתרוץ תחת השם "עוצמה ליברלית כלכלית". פעיל הלגליזציה הכריז על התמודדתו במטרה "לשנות את כללי המשחק תוך שימוש בכלים דמוקרטיים"

צילום: ערוץ הכנסת

עמוס דב סילבר, מייסד "טלגראס" הנמצא כיום במעצר, הודיע היום (שלישי) כי יתמודד בבחירות בכנסת. סילבר שובץ במקום השני במפלגה חדשה שתרוץ תחת השם "עוצמה ליברלית כלכלית", בהנהגת הכלכלן גלעד אלפר, שהיה מספר 2 ברשימת "זהות".

סילבר בן ה-35 הכריז כי "על רקע הגשת כתבי האישום החמורים נגד פעילי טלגראס ועל רקע המצוקה הקשה של צרכני הקנאביס בישראל, החלטתי להציע את מועמדותי לכנסת ה-23". עוד הסביר כי הוא מתמודד במטרה לקדם את הלגליזציה ו"לשנות את כללי המשחק תוך שימוש בכלים הדמוקרטיים שהמדינה מציעה בצורה לגיטימית".

הארכת מעצר למייסד טלגראס עמוס סילבר, 18 באוגוסט 2019. ראובן קסטרו
סילבר בבית המשפט/ראובן קסטרו

לדבריו, "כבר הוכחנו את עצמנו בפתיחת שוק מורכב ומסובך בתנאים בלתי אפשריים. ואם וכאשר נקבל מהעם את המנדט נוכל לעשות זאת בצורה חוקית ורשמית בשוק זה ובשווקים נוספים הסובלים מהיעדר תחרות המתבטאת במחירים גבוהים".

ברקע מעצרו הדגיש סילבר כי "מטרתי אינה, ואף מעולם לא הייתה, לעבור על החוק או לזלזל בו. מטרתי הייתה להתאים את החוק לרוח התקופה ולרצון הציבור".

בחודש ספטמבר האחרון הוגש כתב אישום נגד סילבר באשמת ניהול ארגון פשיעה, סחר בסמים, הדחת קטינים לסמים, שיבוש הליכי משפט ובריחה ממעצר. על פי כתב האישום, סילבר היה מעורב בקבלת ההחלטות וקביעת המדיניות ב"טלגראס", עידוד ותמיכה בסחר בסמים לקטינים ועל ידי קטינים, הקמת הערוץ המתווך לסחר בסמים פסיכדליים כגון אקסטזי, LSD, ופטריות הזיה. כיום הוא עצור במתקן המעצר ניצן.

עוד בוואלה!

עמוס דב סילבר: הגיבור-נבל הנמלט שהנגיש לכולם את הקנאביס

לכתבה המלאה
לו"ז בחירות - 14 ינואר 2019. עיבוד תמונה
לו"ז בחירות - 14 ינואר 2019/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully