וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחול לבן: אם הפער מהליכוד יהיה גדול - גם חברים מבלוק הימין יצטרפו

קצת יותר משבוע לבחירות לכנסת, ובכחול לבן טוענים כי לנתניהו אין סיכוי להגיע ל-61, וכי מתקיימות שיחות עם חברי בלוק הימין. ניסנקורן: "אם יהיה פער לטובתנו, המערכת הפוליטית תתיישר". אשכנזי: "אנחנו מדברים עם כולם, כולל בבלוק". אקוניס תקף: "גנץ לא מתאים לתפקיד"

צילום: שלומי גבאי, עריכה: אסף דרורי

יו"ר סיעת כחול לבן ח"כ אבי ניסנקורן אמר היום (שבת) כי "הדרך היחידה להגיע להכרעה היא פער משמעותי בין כחול לבן לבין הליכוד. אני מאמין שזה יחייב את המערכת הפוליטית להתיישר ובסופו של דבר רוב המפלגות, גם בתוך הבלוק, יעדיפו את טובת העם ויצטרפו לממשלה בראשות גנץ, על בסיס קווי היסוד של כחול לבן. לכן אסור שהציבור יגלה אדישות, האזרחים חייבים לצאת בהמוניהם ולהצביע". באירוע שבתרבות בחדרה אמר ניסנקורן כי "לנתניהו אין סיכוי להגיע ל-61, הוא לא יהיה יותר ראש ממשלה קבוע בישראל. ביבי יודע את זה ולכן הוא מעוניין בסיבוב בחירות רביעי".

גם חברו לסיעה ח"כ גבי אשכנזי אמר כי סיכוייו של נתניהו להקים ממשלה אפסיים ואמר כי "מבחירות לבחירות נתניהו נחלש. אנחנו מתחזקים. אני מסתובב בכל הארץ - הציבור רוצה שינוי". באירוע שבתרבות בכפר סבא אמר הרמטכ"ל לשעבר כי "אנחנו מדברים עם כולם, כולל בבלוק. את מה שהם אומרים - נשאיר בתוך החדר. נתניהו לא רוצה אחדות. נתניהו רוצה 61. בשביל החסינות. ההתגברות, החוק הצרפתי. אנחנו מונעים את הדבר הזה". אשכנזי הוסיף כי "לא יכול להיות ש-100 אלף ישראלים היו בחו"ל בבחירות הקודמות. על מדרונות הסקי באירופה יש מנדט. מי שרוצה שינוי, מי שרוצה לראות מדינה אחרת, מי שרוצה לראות מדינה שילדינו ונכדינו יהיו גאים בה - שילך להצביע".

יו"ר סיעת כחול לבן, ח"כ אבי ניסנקורן, באירוע שבת תרבות בחדרה. 22 בפברואר 2020. שלומי גבאי
ניסנקורן/שלומי גבאי

ח"כ אלי אבידר (ישראל ביתנו) אמר "ביבי לא יהיה ראש הממשלה הבא של מדינת ישראל, וגם חלון ההזדמנויות שלו לעסקת טיעון הולך ונסגר. בנוסף לכל הצרות יש את חקירת תיק המניות, וגם חקירת פעילות הסייבר הפלילית, שהופעלה נגד מפלגת ישראל-ביתנו, בהסוואה".

באירוע שבתרבות בנתניה התייחס שר המדע אופיר אקוניס לסירובו של גנץ להגיע לעימות בחירות מול נתניהו ואמר כי "גנץ פשוט בורח. הוא מפחד מנתניהו, מפחד מעימותים. מי שלא מסוגל להתעמת בטלוויזיה בלי אוזניות וטלפרומטר, לא יהיה מסוגל להתמודד מול האתגרים הרבים של מדינת ישראל. הבריחה של גנץ מעידה על דבר אחד: בני גנץ לא מתאים לשמש כראש ממשלת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully