וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאלי: ההצלחה הקודמת של הצמד נתניהו ובן גביר הסתיימה ברצח רבין

עודכן לאחרונה: 25.10.2022 / 15:49

שרת התחבורה ויו"ר העבודה מרב מיכאלי בכנס התאחדות התעשיינים של ישראל.

19 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
שרת התחבורה ויו"ר העבודה מרב מיכאלי בכנס התאחדות התעשיינים של ישראל. 19 באוקטובר 2022/ראובן קסטרו
  • 15:28/ועדת הרבנים לענייני תקשורת תסיר את חסימת קו המידע של מפלגת "צעירים בוערים"

    ועדת הרבנים לענייני תקשורת נאלצה להסיר את חסימת קו המידע של מפלגת "צעירים בוערים" בעקבות עתירה של הדר מוכתר לוועדת הבחירות. הוועדה אף חויבה לשלם למפלגה הוצאות בסך 5,000 שקל.

  • 12:24/השופטת במשפט נתניהו: אין סיבה שלא לקיים דיון יום לפני הבחירות

    השופטת במשפט נתניהו רבקה פרידמן פלדמן אמרה כי אין סיבה שלא לקיים דיון ביום שני הקרוב, יום לפני הבחירות. זאת אחרי שפרקליטו של יו"ר הליכוד אמר כי "אנחנו לא רוצים שמישהו יעשה כאן שימוש פוליטי". השופטת השיבה לו: "אנחנו יודעים על הבחירות לא מהיום".

  • 12:16/עשרות הפגינו נגד לפיד בביקורו בנצרת: "אין לו מה לקושש כאן קולות"

    ראש הממשלה יאיר לפיד נפגש עם ראש עיריית נצרת עלי סלאם, ובמהלך ביקורו בעיר הפגינו נגדו כמה עשרות אנשים. "אין לו מה לעשות כאן. אם היה רוצה לבקר, היה בא לא שבוע לפני הבחירות. אין לו מה לבוא לקושש קולות בנצרת. בנצרת מצביעים למפלגות הערביות", אומר לוואלה! ראש האופוזיציה במועצת העיר, מסעב דוחאן, מחד״ש.
  • 11:45/לפיד: הממשלה נפלה בגלל שהיו אנשים בשולי הקואליציה שנשברו

    ראש הממשלה יאיר לפיד אמר כי הממשלה נפלה בגלל שהיו אנשים בשולי הקואליציה שנשברו. לפיד אמר את הדברים בכנס איכות השלטון השנתי בהשתתפות השרים גנץ, מיכאלי, שקד ופוליטיקאים מהימין. "האופוזיציה גררה אותנו לבחירות אחרי שאיימו על ח"כים עד שהצליחו", הוסיף לפיד.

    הוא ציין כי אותם ח"כים שנשברו "לא עמדו במה שעשתה להם מכונת הרעל שהקים נתניהו והובילה מפלגת הציונות הדתית. הם מתכוונים לכל מילה שהם אומרים, אם הם יגיעו לשלטון - הם יבטלו את היאשומים מרמה והפרת אמונים ויעשו פסקת התגברות".

    לכתבה המלאה >

    ראש הממשלה יאיר לפיד בהיכל התרבות. 

24 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
    "לא עמדו במה שעשתה להם מכונת הרעל שהקים נתניהו". לפיד/ראובן קסטרו
  • 09:31/מיכאלי: ההצלחות הקודמות של נתניהו ובן גביר הביאו לרצח רבין

    יו"ר העבודה השרה מרב מיכאלי הזהירה מפני הצלחת הליכוד בהובלת בנימין נתניהו ועוצמה יהודית בהנהגת איתמר בן גביר לקראת הבחירות. "הבחירות האלה מחזירות את הצמד ביבי בן גביר ואני חושבת שזה חשוב שהציבור יראה למול העיניים את מה שגרם הצמד הזה בפעם הקודמת - ההצלחות המחרידות שלו הביאו גם לרצח רבין, והמחיר שכולנו משלמים מאז הוא מחיר קשה מאוד. אסור שהם יצליחו שוב הפעם".

  • 09:34/אהוד ברק: "נתניהו משתמש בשיטות של תנועות פשיסטיות"

    ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק תקף את יו"ר האופוזיציה בנימין נתניהו והביע תמיכה בגוש המתנגד לו. "אני קורא להצביע לגוש הזה, ורע"ם הוכיחה שהיא מפלגה שמסוגלת להיות בתוך ממשלה. מי שהביא את רע"ם לחיינו כמפלגה לגיטימית, זה אותו אחד שהביא את בן גביר", אמר בריאיון בתכנית "שבע תשע" ב-103. בהמשך, הוסיף: "נתניהו לא יהסס להפוך איש חד"ש־תע"ל לשר אם זה יביא 61. הוא משתמש בשיטות של תנועות פשיסטיות לאורך ההיסטוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully