וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בל"ד: חד"ש-תע"ל ורע"ם מנסות לדכא את אחוזי ההצבעה בציבור הערבי

עודכן לאחרונה: 30.10.2022 / 20:27

מרכז לוגיסטיקה של ועדת הבחירות המרכזית בשוהם 20 באוקטובר 2022. ראובן קסטרו
מרכז לוגיסטיקה של ועדת הבחירות המרכזית בשוהם 20 באוקטובר 2022/ראובן קסטרו
  • 20:18/שקד הקרינה על מצודת זאב: "בלי ב' אין ביבי"

    יו"ר הבית היהודי, שרת הפנים איילת שקד, הקרינה הערב על בניין מצודת זאב של הליכוד בתל אביב את תמונתה עם סיסמת הבחירות של הבית היהודי: "בלי ב' אין ביבי". מטעמה נמסר כי "בלי ב' אין בלפור - והמשרד של ביבי יישאר במצודת זאב".

    שקד הקרינה על מצודת זאב: "בלי ב' אין ביבי"/מערכת וואלה!
  • 14:01/בל"ד: חד"ש, תע"ל ורע"ם מנסות לדכא את אחוז ההצבעה

    מפלגת בל"ד האשימה את יתר המפלגות הערביות בניסיון לדכא את אחוזי ההצבעה בחברה הערבית, בניסיון לפגוע בסיכויים שלה לעבור את אחוז החסימה. לטענת המפלגה, שלפי הסקרים תישאר מחוץ לכנסת, אחוזי ההצבעה הצפויים בקרב הציבור הערבי הם יותר מ-50%.

    שלט בחירות נצרת, 25 באוקטובר 2022. יואב איתיאל
    שלט בחירות נצרת, 25 באוקטובר 2022/יואב איתיאל
  • 11:19/סמוטריץ' לנתניהו: "לעבוד יחד כדי להביא את המנדט ה-61"

    יו"ר מפלגת הציונות הדתית, ח"כ בצלאל סמוטריץ, קרא בתגובה למתקפה של יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו, לאחדות המחנה הלאומי: "כוחנו באחדותנו. צו השעה הוא לשלב ידיים ולעבוד כולנו יחד כדי להביא את המנדט ה-61 ולהקים ממשלה יהודית, ציונית ולאומית".

  • 11:21/בן גביר לגפני: "מבין שאם נהיה גדולים הוא לא יוכל לפזול לגנץ"

    יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, אמר כי בתגובה לדברים שאמר נגדו בכיר יהדות התורה משה גפני, שלפיהם "ברגע שישתלם לבן גביר הוא ילך עם השמאל", כי הוא "מבין שאם נהיה גדולים הוא לא יוכל לפזול לממשלה עם גנץ".

    לדבריו, "בינתיים היחיד שכבר הצהיר שהוא קרוב יותר לשמאל מלימין, ולא מפסיק להסתחבק עם אחמד טיבי - זה משה גפני עצמו. אם יש סכנה שמישהו יקים ממשלה עם השמאל - היא מגיעה ממשה גפני עצמו". ייתכן בהחלט שהלחץ של גפני נובע מהעובדה שאם אנחנו נהיה גדולים הוא לא יוכל לפזול לממשלה עם גנץ. אני קורא לגפני: תפסיק לירות בנגמ"ש ולגרום נזק למחנה הימין. עם ישראל רוצה ממשלת ימין אמיתית - ולא ממשלה גם גורמי שמאל שגפני משום מה מחבב".

  • 11:20/בן גביר: לא בטוח שבן גביר לא ילך עם לפיד וגנץ ברגע שזה ישתלם לו

    יו"ר דגל התורה ח"כ משה גפני אמר כי הוא "בכלל לא בטוח שאיתמר בן גביר, ברגע שזה ישתלם לו, לא ילך עם לפיד וגנץ לממשלת שמאל, בדיוק כפי שעשו חבריו בנט ושקד ה'ימין הקיצוני'".

  • 09:16/מפלגת העבודה לבן גביר: "שיחזיר קודם את הסמל של האוטו של רבין"

    מפלגת העבודה תקפה את דבריו של יו"ר עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, שאמר כי יושבת הראש מרב מיכאלי "מתירה" את דמו. "קודם שאיתמר בן גביר, שהשתמט משירות צבאי, יחזיר את הסמל של האוטו של רבין למשפחת רבין ויתנצל בפני נועה הנכדה שלו על שתקף אותה. ההתבכיינות של בן גביר שמתחפש לדובון אכפת לי לא עושה רושם על אף אחד".

  • 09:03/בן גביר: מרב מיכאלי "מתירה את דמי"

    יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, טען כי השרה ויו"ר העבודה מרב מיכאלי "מתירה את דמי" בעקבות טענותיה כי הצלחותיו בעבר הובילו לרצח רבין. "היא לא תבכה אם לא אחזור הביתה". בן גביר טוען כי פיגוע הירי אתמול בקריית ארבע כוון לביתו, אף שאין אישור לכך מצד אף גורם רשמי.

  • 08:42/סמוטריץ': מקווה שנתניהו לא יעדיף את גנץ עלינו

    יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' דחה את טענותיו של יו"ר הליכוד בנימין נתניהו שאמר שמי שמצביע לו מצביע למעשה ליו"ר יש עתיד יאיר לפיד: "אין לזה בסיס. מקווה שמה שמסתתר מאחורי הספין הזה זה שהוא לא רוצה להעדיף את גנץ עלינו. הציבור יודע שגודל הגוש קובע. מקווה שנתניהו יעמוד בראשות הממשלה הבאה".

  • 08:42/גפני על ביקור נתניהו בבני ברק: "שלא יעזור לנו"

    ח"כ משה גפני, מראשי יהדות התורה, התייחס לביקור של בנימין נתניהו בבני ברק ולניסיון של יו"ר הליכוד להוציא את המצביעים החרדים משאננות. בראיון לרדיו קול ברמה אמר גפני: "שלא יעזור לנו, שיעשה את עבודתו בליכוד. אנחנו נביא את המצביעים שלנו לקלפיות. יש התעוררות גדולה בימים האחרונים של מצביעי יהדות התורה ובעזרת השם נביא את המנדט השמיני. אנחנו מקשיבים לגדולי התורה ולא לחברי כנסת (נתניהו)".

walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully