וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בצל הפסדו בבחירות: לפיד ביטל את השתתפותו בוועידת האקלים בשארם אל-שייח'

עודכן לאחרונה: 2.11.2022 / 19:39

לפי נתוני האמת וספירת יותר מ-4 מיליון קולות, הליכוד מביסה את יש עתיד בקרב על המפלגה הגדולה, הישג ענק לש"ס. הדרמה סביב אחוז החסימה נמשכת, רע"ם עוברת. על פי מפת הגושים הנוכחית, גוש נתניהו זוכה ל-65 מנדטים ומרכיב ממשלה

יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו במהלך נואמו במטה מפלגתו לאחר תוצאות המדגם 2 בנובמבר 2022. ראובן קסטרו
יו"ר הליכוד, בנימין נתניהו במהלך נואמו במטה מפלגתו לאחר תוצאות המדגם 2 בנובמבר 2022/ראובן קסטרו
  • 19:36/סמוטריץ' הציע לראשי גוש הימין לקיים מו"מ במטרה להגיע לנשיא עם ממשלה מוכנה

    יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' הציע לראשי המפלגות בגוש הימין לקיים משא מתן קואליציוני מרתוני של שלושה ימים, במטרה להגיע עם ממשלה מוכנה לסבב ההמלצות אצל הנשיא הרצוג. לפי ההצעה של סמוטריץ', צוותי המו"מ של כל המפלגות יתכנסו ביחד בתחילת השבוע הבא בכפר המכביה, ויעבדו במקביל על גיבוש ההסכמות וההסכמים להקמת הממשלה.

  • 18:51/גלאון בתגובה ראשונה: רגע לא קל עבורי, נוודא שכל קול ייספר

    יו"ר מרצ זהבה גלאון הגיבה לראשונה על פרסום תוצאות האמת שנספרו עד כה ומראים כי לפי שעה זו המפלגה לא עוברת את אחוז החסימה. "זה לא רגע קל עבורי, אני יודעת שגם עבורכם", כתבה גלאון בטוויטר. "אבל זה עוד לא הזמן למסקנות ולסיכומים. מרצ נמצאת כרגע פחות מ-0.1% מאחוז החסימה. יש לנו עד יום שלישי לעבור על אלפי פרוטוקולים של ועדת הקלפי כדי שכל קול ייספר".

  • 18:31/ח"כ קיש הודה בתיאום עם שקד, בליכוד הכחישו והכריזו על עוצר ריאיונות

    ח"כ יואב קיש (הליכוד) אמר היום כי ההחלטה של איילת שקד להתמודד עם הבית היהודי עד הסוף ולא לפרוש היתה מתואמת עם הליכוד, במטרה לבזבז קולות מתחת לאחוז החסימה וכך להעלות את הרף עבור מפלגות השמאל הקטנות. "אני יודע שהייתה כוונה שלה לפרוש, והיה שיח עם הליכוד על האירוע הזה", אמר קיש בראיון בחדשות 12. בליכוד הוציאו הכחשה רשמית לדבריו של קיש ואמרו ש"לא היה שום תיאום מול איילת שקד". בנוסף, במפלגה הוכרז על עוצר ריאיונות.

  • 17:12/איילת שקד במכתב פרידה: "כמעט כל יום היה קשה, היו מהלכים שקרעו אותי"

    שרת הפנים איילת שקד כתבה בפוסט בפייסבוק: "עשר שנים עברו מאז נכנסתי לפוליטיקה. בכל יום ויום, במהלך השנים האלה, ביקשתי לשרת את הציבור ששלח אותי לכנסת". עוד הוסיפה שקד וכתבה כי "כמעט כל יום היה קשה, אך כמעט כל קושי היה מוצדק" וסיכמה וכתבה כי "בשנות המסע הזה היו מהלכים קשים ומורכבים. כאלה שקרעו אותי. אמשיך לפעול בדרכנו, בכל מקום שבו אהיה".

  • 14:41/ראשי המחנה הממלכתי: "מכבדים את החלטת הבוחרים, נשרת כאופוזיציה ממלכתית"

    בני גנץ, גדעון סער וגדי איזנקוט (המחנה הממלכתי) דנו בתוצאות הבחירות. בתום פגישתם נמסר, "אנו מכבדים את החלטת הבוחרים, ולאחר הרכבת הממשלה, נשרת כאופוזיציה אחראית וממלכתית תוך שאנו ממשיכים לבנות את 'המחנה הממלכתי' כאלטרנטיבה שלטונית".

    פגישת יו"ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון בני גנץ עם שר המשפטים גדעון סער ורא"ל (במיל') גדי איזנקוט 2 בנובמבר 2022. המחנה הממלכתי, אתר רשמי
    פגישת יו"ר המחנה הממלכתי ושר הביטחון בני גנץ עם שר המשפטים גדעון סער ורא"ל (במיל') גדי איזנקוט 2 בנובמבר 2022/אתר רשמי, המחנה הממלכתי
  • 14:28/ספירת הקולות הרגילים הסתיימה, תוצאות האמת - ככל הנראה מחר

    ועדת הבחירות עדכנה כי ספירת הקולות הרגילים הסתיימה, אולם הזנתם למערכת טרם הסתיימה ונותרו עוד כ-150-100 אלף קולות. המעטפות הכפולות ייספרו בשעות הקרובות, הספירה צפויה להסתיים מחר.

  • 14:10/ספירת כ-86% מהקולות: הליכוד מתחזקת, מרצ מתרחקת מהכנסת

    מספירת כ-86% מהקולות עולה כי הליכוד מתחזקת במנדט ועולה ל-32; יש עתיד עומדת על 24. מרצ מתרחקת מהכנסת ועומדת על 3.19%. העבודה נשארת עם ארבעה מנדטים.

  • 13:56/דני דנון הכריז: אתמודד לתפקיד יו"ר הכנסת; אקוניס נחשב למועמד המועדף על נתניהו

    השגריר לשעבר דני דנון, המועמד ברשימת הליכוד, הודיע כי הוא מעוניין להתמודד על תפקיד יו"ר הכנסת מטעם הליכוד. בנוסף לדנון, גם ח"כ אופיר אקוניס נחשב למועמד מועדף על יו"ר הליכוד בנימין נתניהו לתפקיד.

  • 13:34/לפיד ביטל את השתתפותו בוועידת האקלים בשארם אל-שייח'

    ראש הממשלה יאיר לפיד החליט לבטל את נסיעתו בשבוע הבא לוועידת האקלים בשארם אל-שייח', בצל המצב הפוליטי וההפסד בבחירות. נשיא המדינה יצחק הרצוג יטוס במקומו.

  • 13:32/היום שאחרי: נתניהו בהליכה בפארק

    בנימין נתניהו בהליכה בפארק בבוקר שאחרי הבחירות 02 בנובמבר 2022. יונתן זינדל, פלאש 90
    בנימין נתניהו בהליכה בפארק בבוקר שאחרי הבחירות 02 בנובמבר 2022/פלאש 90, יונתן זינדל
  • 11:24/בן גביר: הרבה לא אוהבים אותי, אבל אני אעשה למען כולם

    יו"ר עוצמה יהודית איתמר בן גביר אמר היום כי "יש הרבה, גם בתקשורת, שלא אוהבים אותי ומשתלחים בי עכשיו באולפנים. הלכתי לפוליטיקה למען כולם, אני עושה למען החיילים שלנו כדי שיהיו חזקים, אעשה הכול כדי שתקום ממשלת ימין מלא-מלא, זה למען כולנו".

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2022
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully