וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "כבר החלטתי מה אמליץ לנשיא"

יו"ר ישראל ביתנו הודיע כי החלטתו בעניין המועמד להרכבת הממשלה הבאה כבר מגובשת. נתניהו צפוי להציע לליברמן את האוצר

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן הצהיר הבוקר (חמישי) כי הוא כבר החליט על מי הוא ימליץ בפני הנשיא פרס להטיל את תפקיד הרכבת המממשלה הבאה. בראיון לקול ישראל אמר ליברמן כי "עמדתנו כבר ברורה ואני יודע בדיוק מה אני הולך להגיד לנשיא שמעון פרס".

למרות ההצהרה, ליברמן מסרב בשלב זה לחשוף את זהות המומלץ. לדבריו, "בשביל זה נמתין עוד שישה ימים. אני חושב שזה מוקדם מדי ואין טעם לומר במי אנחנו תומכים. נפגשתי גם עם לבני וגם עם נתניהו ועם אנשים נוספים במערכת הפוליטית, אבל עמדתי כבר ברורה ומגובשת. כשנהיה אצל הנשיא נגיד דברים מאוד ברורים".

הבוקר דווח בעיתון "הארץ" כי יו"ר הליכוד נתניהו צפוי להציע לליברמן את תיק האוצר, בניסיון להשיג את תמיכתו המיידית בקואליציה בראשותו. על כך אמר ליברמן כי "לא העלנו שום דרישות". בערוץ 1 פורסם אתמול כי ליברמן מייעד את תפקיד שר המשפטים לדניאל פרידמן. בעניין זה השיב ליברמן בראיון בקול ישראל כי "אני מכבד את דניאל פרידמן, אני חושב שהוא איש רציני מאוד והוא אחד השרים שנוח לי לעבוד איתו".

ליברמן הביע בראיון את תסכולו מהטיפול של התקשורת בהשמצות כלפיו: "כשרב גדול בישראל אומר על אחד ממנהיגי המפלגות 'שטן' התקשורת שותקת. אני רק שואל את עצמי מה היה קורה אם זה היה הפוך, אם ליברמן היה אומר לרב 'שטן'. אומרים שלפני בחירות אסור לחלק קמעות ופה השביעו אנשים, אמרו להם 'אם תצביעו ליברמן יקרה לכם משהו'. אחרי כל זה אני מקבל 15 מנדטים והתקשורת התנהגה פה בדרך של דה לגיטימציה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully