וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ: "אתמודד על ראשות העבודה מול ברק"

פנחס וולף

14.2.2009 / 19:01

4 ימים לאחר הבחירות, קרא יושב הראש לשעבר של העבודה להקדים את הבחירות לראשות המפלגה. "חייבים לשבת באופוזיציה כדי לבנות את המפלגה מחדש"

ח"כ עמיר פרץ (עבודה) הודיע הערב (שבת) כי בכוונתו להתמודד על ראשות מפלגת העבודה מול יושב הראש המכהן אהוד ברק. פרץ אף קרא להקדים את הבחירות לראשות המפלגה, שאמורות להיערך רק בעוד 14 חודשים.

פרץ גם הביע התנגדות חריפה להצטרפות של העבודה לממשלה בראשות יו"ר הליכוד בנימין נתניהו או לממשלה בראשות יו"ר קדימה ציפי לבני. "חייבים לשבת באופוזיציה כדי לבנות את המפלגה מחדש", אמר פרץ. הוא הוסיף כי עד לבחירת יו"ר חדש לעבודה, יש להקים צוות חשיבה "שיבנה מחדש את המפלגה".

פרץ גם מתח ביקורת חריפה על ברק ואמר כי "צריך להפסיק עם תפריט של סולן יחיד כפי שהיה עד היום". לדבריו, "אני נתתי את כל הגיבוי לאהוד ברק אבל זה לא הוכיח את עצמו". פרץ הוסיף כי " לא יכול להיות שהערך המרכזי שלנו יהיה כיבוש משרד הביטחון בלבד".

הוא התייחס למעמדה של העבודה באופוזיציה ואמר כי "אנו הולכים לאופוזיציה כדי לנסות להוסיף לנו כוחות חדשים ולבנות מחדש את מחנה השלום". לדבריו, "אני מסוגל להנהיג אופוזיציה לוחמנית. קדימה עשויה לעמוד בראש האופוזיציה אבל אנו נהיה גורם דומיננטי ויהיה לנו מה להגיד על המהלכים הכלכליים של ממשלת נתניהו".

בשבוע האחרון אמר ברק כי בכוונתו לשבת באופוזיציה והוסיף כי אינו מתכוון להצטרף לממשלה בראשות לבני או בראשות נתניהו. בעבודה אף אמרו כי הם לא ימליצו לנשיא שמעון פרס להטיל את מלאכת הרכבת הממשלה על לבני.

עם היוודע תוצאות הבחירות אמר ברק כי "לא נירתע מללכת לאופוזיציה ולשרת משם את העם". לדבריו, "רבים וטובים לפני היו שם, זהו המקום שממנו ניתן לבנות מחדש את הדרך לשלטון. זו הייתה מערכת בחירות קשה, סיימנו אותה כמערכת פוליטית מרוסקת שאיננה מקלה על יציבות שלטונית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully