וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעירי מרצ: "נקים שמאל ישראלי חדש"

בעקבות כישלון מרצ בבחירות, אמר יו"ר צעירי המפלגה כי "הציבור הוציא למרצ כרטיס אדום. המפלגה חדלה להתקיים"

יו"ר צעירי מרצ, אורי זכי, אמר היום (ראשון) כי "בבחירות האחרונות נתן הציבור בישראלי כרטיס אדום למרצ". לדבריו, "מרצ במתכונתה הנוכחית חדלה מלהתקיים ומסיבה זו הוויכוח המתנהל על המשך תפקידו של יו"ר המפלגה חיים אורון פשוט אינו רלוונטי".

"בימים האחרונים", אמר זכי, "החלו צעירים ממרצ וממפלגות וארגונים אחרים בשמאל, במלאכת כינונו של שמאל ישראלי אפקטיבי. הצלחותיו של הדור שמנהיג את השמאל כיום היו בשנות ה-80 של המאה שעברה. כעת הגיע הזמן לבנות הכל מההתחלה".

טסט

בניגוד לדברים המעורפלים של צעירי מרצ בנוגע להמשך כהונתו של אורון, חתמו אתמול כ-300 חברים במפלגת מרצ על עצומה הקוראת ליו"ר המפלגה להתפטר מתפקידו בעקבות התרסקות המפלגה בבחירות. על עצומה חתמו מאה מחברי הוועידה ועוד מאתיים מתפקדים. בין החתומים: ד"ר אלון ליאל, לשעבר מנכ"ל משרד החוץ, מיכל עדן, יו"ר פורום הנשים של מרצ ואחמד משהראווי, חבר מועצת עיריית ת"א יפו.

בעצומה פנו החתומים לאורון במילים אלו: "תוצאות הבחירות הכו את כולנו מכה קשה. התוצאות הקשות הן אמנם לא רק תוצאות המהלכים הפוליטיים שהובלת, אך לא ניתן להעמיד בספק את העובדה שההתנהלות הפוליטית, בכללם חיבור עם התנועה החדשה לא תרמו לבחירה במרצ בבחירות האחרונות. אנו קוראים לך להסיק את המסקנות המתבקשות, להמשיך לפעול לקיומה של מרצ ולפנות את מקומך מרשימת מרצ לכנסת".

רועי ילין, אחד מיוזמי העצומה, נימק לוואלה! חדשות את הסיבות לגיבוש העצומה: "ג'ומס (חיים אורון) בא לבקש את אמון ועידת מרצ לשריונים, או בשם אחר - הזזות של אנשים כאלו ואחרים שוויתרו על מקומם כדוגמת זהבה גלאון, זאת אחרי שמרצ כבר בחרה רשימה. הוא אמר שהוא לוקח על עצמו אחריות על כל המשתמע מכך. לקיחת אחריות זה אומר שכשנכשלים הולכים הביתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully