וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלחימה נמשכת, מה יעשו אולמרט ולבני?

פנחס וולף

20.11.2012 / 14:17

ההערכה הרווחת במערכת הפוליטית היא שככל שיימשך מבצע "עמוד ענן", קטנים הסיכויים שרה"מ לשעבר יתמודד בבחירות הקרובות. עם זאת, נראה שלבני נערכת לחזרה לפוליטיקה

יתמודדו לכנסת או יישארו מחוץ לזירה הפוליטית? במערכת הפוליטית מעריכים שככל שיימשך מבצע "עמוד ענן" ברצועת עזה, קטנים הסיכויים שראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט יתמודד בבחירות לכנסת ה-19. אם אולמרט אכן יישאר מחוץ לזירה הפוליטית, ההערכה הרווחת היא שציפי לבני תבחר להתמודד כבר בבחירות הקרובות.

כל הדיווחים, הניתוחים והדעות - בוואלה! בחירות 2013

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! חדשות, אולמרט אמור היה להכריז על שובו לזירה הפוליטית כבר ביום חמישי שעבר, יממה לאחר שחזר מביקור בארה"ב. תכניתו השתבשה, שכן כשעה לפני שובו לישראל חוסל מפקד הזרוע הצבאית של חמאס אחמד ג'עברי, והחל מבצע "עמוד ענן" ברצועת עזה.

"אני מברך את צה"ל וכוחות הביטחון על הפגיעה בראש הנחש של החמאס ברצועת עזה, אחמד ג'עברי", אמר אולמרט בשבוע שעבר. "מדובר באיש טרור שידיו מגואלות בדם, והפגיעה בו מהווה הישג גדול של כוחות הביטחון. אני מברך את מי שקיבל את ההחלטה על כך. אני מחבק את תושבי יישובי הדרום ומחזק אותם נוכח ההתקפה עליהם".

בטרם שובו של אולמרט לארץ, אמרה לבני שההחלטה שתקבל בנוגע להתמודד בבחירות הקרובות תושפע ממהלכי אולמרט. אם אולמרט יתמודד - לבני צפויה לתמוך במועמדתו, אך להישאר מחוץ למירוץ. לעומת זאת, אם אולמרט לא יתמודד - נראה שהיא תבחר להתמודד לכנסת בעצמה. בימים האחרונים קיימה לבני סיורים מקיפים בערי הדרום – מה שמחזק את ההערכה של גורמים פוליטיים כי פניה להתמודדות בבחירות הקרובות.

לקריאה נוספת:
אולמרט דחה הכרזתו: "מברך על הפגיעה בראש הנחש"
אולמרט רומז: אודיע אם אתמודד בבחירות כשאחזור לישראל
לבני: ההחלטה שאקבל תושפע מהחלטת אולמרט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully