וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוזמה בליכוד: לשריין לבגין מקום ריאלי ברשימה

פנחס וולף

29.11.2012 / 16:39

ועידת הבחירות של הליכוד תדון ביום ראשון בבקשת 20 ראשי רשויות, בהם גם כאלו מיהודה ושומרון, להציב את השר במקום ה-21 ברשימה. בגין בתגובה: מבקש לחדול מהנסיונות לשבצי

כ-20 ראשי רשויות מהליכוד נענו ליוזמה של ראש עיריית מעלה אדומים, בני כשריאל, ופנו במכתב לוועדת הבחירות של הליכוד ולראש הממשלה, בנימין נתניהו, בדרישה לשבץ את השר בני בגין במקום ריאלי ברשימת הליכוד-ביתנו לבחירות בקרובות. בין החותמים ישנם גם ראשי רשויות מיהודה ושומרון, על אף שבקרב המתנחלים זעמו על בגין בשל התנהלותו בהסכם הפשרה לפינוי המאחז מגרון, ובשל העובדה שהגן בקדנציה האחרונה על בית המשפט העליון, למורת רוחם של מתיישבי יהודה ושומרון.

כזכור, בבחירות המקדימות בליכוד שובץ בגין במקום ה-21 ברשימה הארצית, אולם החל ממקום זה משוריינים מקומות למחוזות ולפיכך מקומו נדחק אל מעבר למקומות הריאליים. ועדת הבחירות תתכנס ביום ראשון הקרוב כדי לדון בפנייה, ולבחון אם בסמכותה לאשר את הדבר או אם יש דרך לכנס את ועידת המפלגה כדי שזו תאשר את הבקשה. בגין עצמו, לעומת זאת, מסר בתגובה כי הוא מבקש לחדול מהניסיונות לשבצו ברשימה.

"נבחר ממילא למקום ה-21"

"אין חולק כי בגין הוא סמל בתנועה ואחד האנשים המייצגים יותר מכל את כל ערכי התנועה ומורשתה", כתבו ראשי הרשויות. "בגין, אשר על מורשתו ותרומתו האדירה לתנועה אין צורך להכביר מילים ואשר מסמל בעיננו את הציונות האמיתית תוך השרשת ערכיה הנצחיים של מסורת ישראל בחינוך ובחיי המדינה, חייב להיות במקום ריאלי ברשימת החברים לכנסת ה- 19".

כל העדכונים, הדיווחים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

בנימין נתניהו ובני בגין במסיבת עיתונאים משותפת. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
נתניהו כבר רמז כי יפעל למנותו כשר, האם ישולב גם ברשימה? בגין בעת חזרתו לתנועה/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

"נבקש מוועדת הבחירות לקבל החלטה לפיה יוצב בגין ברשימה שתימסר ליו"ר התנועה (שהוסמך לקבוע את שיבוץ המקומות ברשימה המשותפת) לפני המקומות המשוריינים למחוזות ולמגזרים – דהיינו במקום 21, הוא המקום אליו נבחר ממילא", הוסיפו ראשי הערים.

"זהו מהלך דמוקרטי. בגין הוא לא אחד מאלו שעושים דילים. יש לו יושרה פוליטית. כמו אביו, גם הוא אומר 'יש שופטים בירושלים', ולא מצלצל לכל אחד שיתמוך בו", אמר כשריאל בשיחה עם וואלה! חדשות. "אם הוא הגיע למקום ה-21 צריך לקדם אותו. בנוסף, הוא סמל פוליטי של הליכוד וסמל למדינה. הוא מסמל את הציונות האמיתית. בגלל כל הדילים והדברים שהיו – יש מקום לוועדת הבחירות לדון בכך. הוא גם בעד ההתיישבות. נכון שכעסו עליו על מגרון, אבל הוא עשה משא ומתן בין המתיישבים לממשלה, רק כדי לא לעקוף את היועץ המשפטי לממשלה ואת החוק".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully