וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון החדש של העבודה: "מי מפחד משלי יחימוביץ'?"

טל שלו

18.12.2012 / 18:00

הסרטון, שבו נראים גורמים מימין ומשמאל תוקפים את יו"ר העבודה, מסתיים במילים "כולם טובים בלתקוף – שלי טובה בשבילך". היועץ של יחימוביץ': היא מתעקשת לומר מה שהיא חושבת

מפלגת העבודה השיקה היום (שלישי) סרטון חדש שעושה שימוש בביקורת שגורמים פוליטיים מימין ומשמאל מתחו על יו"ר המפלגה שלי יחימוביץ'. הסרטון בנוי כפרומו לסרט הנושא את השם "מי מפחד משלי יחימוביץ''. הקריין ברקע אומר: "בימין אומרים שהיא שמאלנית, בשמאל אומרים שהיא ימנית", תוך שברקע נראים העיתונאי גדעון לוי, יו"ר מרצ זהבה גלאון וכותרות עיתון "הארץ" מותחים עליה ביקורת משמאל - ומנגד, השר הפורש אביגדור ליברמן וחברי הכנסת אופיר אקוניס ומירי רגב תוקפים אותה מימין. הסרטון מסתיים במילים: "כולם טובים בלתקוף – שלי טובה בשבילך". הסיסמה "שלי טובה בשבילך" היא הסיומת של קמפיין האינטרנט ושילוט החוצות הקיים של מפלגת העבודה.

כל הדיווחים, הניתוחים והסקרים - בוואלה! בחירות 2013

יו"ר העבודה שלי יחימוביץ בכנס שדרות, דצמבר 2012. דייב בוימוביץ'
"מציבה סדר יום שהוא לא שיח של שנאה". יחימוביץ'/דייב בוימוביץ'

אף שהסרטון הוכן כבר לפני למעלה מחודש, הוא הושק רק היום, ויחימוביץ' מגיבה באמצעותו לביקורת הקשה שספגה בימים האחרונים סביב התבטאויות מדיניות בנוגע לתקצוב התנחלויות, בנוסף לביקורת פנימית של בכירים בעבודה הטוענים נגד האסטרטגיה של יחימוביץ המעדיפה התמקדות בשיח החברתי כלכלי והדרת השיח המדיני. בסביבתה של יחימוביץ אמרו כי צוות הקמפיין "חזה מראש" מתקפות מהימין והשמאל, "בשל היותה כוח דומיננטי בבחירות".

שלום קיטל, היועץ האסטרטגי של קמפיין מפלגת העבודה, אמר: "שלי היא אדם אידיאולוגי, והיא מתעקשת להגיד מה שהיא חושבת באמת. היא מציגה עמדה מתונה ברורה ביחס להסדר מדיני, מתווה קלינטון ושתי מדינות לשני עמים אבל מסרבת לקיים שיח של שנאה ועוינות כלפי המתנחלים, משום שהיא רואה אחריות של מנהיג לדאוג לכל אזרחי המדינה ולא להסית נגדם, זו עמדה מורכבת ולא שגרתית - וידענו מראש שהיא תגרור תגובות מתלהמות מימין ומשמאל".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

קיטל הוסיף: "התגובות האלה חזקות במיוחד, מכיוון שהעבודה בראשות שלי היא גורם דומיננטי ביותר במערכת הבחירות הזאת ומייצרת בקביעות סדר יום, וכל המפלגות חשות מאוימות ממנה. בסרטון אנחנו שמים בקונטקסט את המתקפות ומסבירים שיחימוביץ' היא היחידה שמציבה סדר יום שהוא לא שיח של שנאה בין קבוצות בציבור הישראלי - וגם היחידה שמציעה פתרונות מעשיים שישפרו את חייה של המשפחה הישראלית. המסר הזה מתכנס לסגיר הקבוע שלנו 'שלי טובה בשבילך' שבקמפיין כולו הוא כבר מוסבר בפירוט".

איתי בן חורין, מנהל הקמפיין של מפלגת העבודה, אמר כי "בשורה התחתונה, יחימוביץ' היא היחידה במערכת הבחירות אשר מציעה פתרונות. מימין עסוקים בהרדמה, ומשמאל עסוקים בתקיפה. יחימוביץ' מציעה פתרונות בכל תחומי החיים –ובכך מתמקד הקמפיין. זהו סרטון נוסף, מתוך שרשרת של סרטונים אשר ירוצו באינטרנט וחלקם אף יהפכו לתשדירי טלוויזיה".

לקריאה נוספת:
מתיזים ביקורת: מלחמת מים בין לפיד ליחימוביץ'
לבני: ”יחימוביץ’ מייצגת משהו סוציאליסטי שפג תוקפו
התכנית החברתית-כלכלית של שלי יחימוביץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully