וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבני: "מגיע לנו יותר, אנו כאן להגדיל הגוש"

לאחר שמפלגתה קיבלה בין שישה לשבעה מנדטים לפי המדגמים, הכריזה יו"ר התנועה כי היא חזרה כדי להישאר. מצנע: "ההישג הגדול שיש גוש מרכז שמאל חזק, מקווה שאפשר יהיה לתאם"

צילום: מתוך משדר הבחירות של וואלה! חדשות

לאחר פרסום המדגמים, הביעו הערב (שלישי) ב"תנועה" של ציפי לבני, אכזבה ממספר המנדטים הצפוי - 6 עד 7, אך סיפוק מהגדלת הגוש. "כולנו ראינו את המדגמים הערב. וכולנו אמרנו שמגיע לנו יותר. אבל אני רוצה להזכיר משהו נוסף, ואני מחייכת. אנחנו כאן בשביל להגדיל את הגוש ולייצר אלטרנטיבה ואף אחד לא יכול לקחת את זה מאיתנו", אמרה יו"ר התנועה, ציפי לבני.

"לפני שמונה שבועות יצאנו לדרך חדשה לגמרי, אחרי תקופה אני החלטתי שאני לא יכולה לשבת בבית ולראות את ישראל משתנה מול עינינו ומובלת בתהליך שבעיניי הוא מאוד מאוד בעייתי. לכן לפני שמונה שבועות הודעתי שאני חוזרת – ואני חוזרת ואומרת חזרתי כדי להישאר. ואני אשאר כדי להשלים את המשימה שלקחנו כולנו על עצמנו לעשות את ישראל מדינה טובה יותר לאזרחיה, מדינה טובה יותר לצעיריה, מדינה שהיא חלק מהעולם החופשי ולא מבודדת ומסוגרת וכן, מדינה שמובילה תהליך מדיני לשלום", הוסיפה לבני.

יור התנועה ציפי לבני במטה, תוצאות המדגם -יום הבחירות ינואר 2013. יותם רונן
"חזרתי כדי להישאר". לבני הערב/יותם רונן

"אנחנו ניסינו לעורר את התקווה, אם לא נצליח במהלך אחד, אולי נצטרך לחכות למהלך הבא", אמר מספר 2 במפלגה, עמרם מצנע לוואלה! חדשות. "בסופו של דבר גוש המרכז-שמאל גדל לעומת גוש הימין שהוא קטן, באופן טבעי. לכן את ההאשמה המרכזית שהטיחו בלבני, שהיא מפצלת את הגוש, ההאשמה הזו הוכחה כלא רצינית, לא אמיתית ולא נכונה. עמיתיה ניסו להשיג מנדטים על ראשה, ובמידה מסוימת הצליחו. ההישג הגדול הוא שיש גוש מרכז שמאל חזק, אני מקווה שאפשר יהיה לתאם ולדבר יחד".

מדגמי הבחירות - התוצאות המלאות

גם מספר 3 במפלגה, ח"כ עמיר פרץ, התייחס לתוצאות. "אמרנו את האמת. לפעמים לומר לציבור את מה שהוא צריך ולא את מה שהוא חושב, אפשר לשלם על כך מחיר פוליטי, אבל לפחות אתה יכול להביט לילדים שלך בעיניים. הטבענו משהו חדש, משהו אמיתי. העניין הפוליטי הוא לא הדבר המרכזי. התחייבנו שההמלצה שלנו תהיה בתוך הגוש".

התונעה, תוצאות המדגם יום הבחירות ינואר 2013. יותם רונן
פעילי התנועה צופים במדגמים/יותם רונן

תוצאות האמת המתעדכנות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully