וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מספר 12 בבית היהודי: "שמחה שצה"ל הכניס אותי"

יהושע בריינר ורמי שני

24.1.2013 / 13:21

זו שנכנסת וזה שיוצא: קולות החיילים הכניסו כנראה לכנסת את שולי מועלם, ששכלה את בעלה באסון המסוקים. היא תפסה את מקומו של טאלב א-סנע, שיסיים 21 שנים במשכן: "יש מחליף"

צילום: שי מכלוף

צפו בשולי מועלם במשדר הבחירות של וואלה! חדשות

מספירת קולות החיילים מסתמנת בשורה טובה לפחות למתמודדת אחת – שולי מועלם, מספר 12 ברשימת "הבית היהודי". "אני שמחה שהחיילים היו אלה שהכניסו אותי לכנסת, זו נקודה נוספת בחיבור המיוחד והעמוק שיש לי עם צה"ל", אמרה היום (חמישי) מועלם, שרק עם ספירת קולות החיילים והמעטפות הכפולות נודע כי תהיה חברת כנסת מן המניין, וכי מפלגתה תזכה במנדט ה-12 על חשבון מפלגת רע"ם-תע"ל, שתרד מחמישה מנדטים לארבעה. מועלם, שהתנדנדה בין קדנציה בכנסת לחייה השגרתיים, התרגשה מאוד עם היוודע התוצאות.

"נשים עם הבטחת הכנסה תוכלנה לצאת לעבודה": השאלון עם שולי מועלם

"יש בי שמחה גדולה והרבה תפילות שאעשה את עבודתי בכנסת בצורה הטובה ביותר", אמרה לוואלה! חדשות. "אני נכנסת עם הרבה ענווה ומתפללת שאאסוף את כל הכוחות שיש בי ואביא אותם למקומות הלאומיים למען עם ישראל. מרגש אותי בעיקר לדעת שדווקא חיילי צה"ל היו אלה שהכניסו אותי לכנסת, לאור החיבור העמוק והמיוחד שיש לי עם הצבא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
הבית היהודי, תוצאות המדגם יום הבחירות ינואר 2013. נמרוד סונדרס
מטה הבית היהודי, עם היוודע תוצאות המדגמים ביום שלישי/נמרוד סונדרס

מועלם, בת 47, תהיה האישה השלישית ברשימת הבית היהודי, אחרי איילת שקד ואורית סטרוק. בשנת 1997 נהרג בעלה, סגן-אלוף משה מועלם, באסון המסוקים. לאחר מכן היא הפכה לפעילה בארגון אלמנות ויתומי צה"ל. שבע שנים לאחר מכן נישאה בשנית ועברה להתגורר בהתנחלות נווה דניאל שבגוש עציון, אך הותירה את שם משפחתו של בעלה שנהרג. מועלם היא אם לשבעה ילדים, מתוכם שניים מנישואיה הראשונים.

זאת שנכנסת, זה שיוצא

"הקשר שלי עם צה"ל החל בגיל 22, כשהתחתנתי עם סא"ל משה מועלם שראה בצבא את ייעודו, והקשר הזה התחזק כשמועלם נפל באסון המסוקים", סיפרה. "האמת היא שבימים האחרונים הייתי דווקא במקום שקט ולאו דווקא במתח. החיבור שלי עם הקב"ה והאמונה שלי היא משהו שחזק ביומיום, ואני רואה כל הזמן בחיי את הדברים הנפלאים שקורים לי, אז הבשורה היום היא חלק מזה".

במפלגה של מועלם קשה היה להתעלם מהשמחה מכך שהצליחו לעקוף את ש"ס במספר המנדטים. מזה שנים קיימת תחרות בין שתי המפלגות, לא רק על הייצוג בכנסת אלא גם בקרב פעילי השטח.

כניסתה של מועלם דוחקת מהכנסת את ח"כ טאלב א-סנע (רע"ם-תע"ל), אך מועלם נמנעה מלהתייחס לעובדה כי מפלגתה מכניסה מועמד לכנסת על חשבון מועמד ערבי. "במדינת ישראל חיים יהודים וגם אנשים אחרים", אמרה. "ייתכן שבחלק מהדברים אנחנו מסכימים, אבל אני רוצה לחשוב שהמטרה של כולם היא שמדינת ישראל הייתה ותמשיך להיות מדינת העם היהודי קודם כל. אסור לטעות בכך. יש לי קשרים מצוינים בעדה הדרוזית והבדואית, ונשמח שכל אחד בחברה ירצה לקדם את המדינה".

"הרשימה קיבלה הישג נאה, למרות העלייה באחוז המצביעים", אמר הבוקר א-סנע, שצפוי לסיים בקרוב כהונה בת 21 שנים במשכן. "אני הייתי החמישי. אני לא יודע אם הנגב הפסיד. העליתי בכל התקופה הזאת לסדר היום הציבורי הרבה מאוד נושאים הקשורים לנגב, ויש מי שימשיך את דרכי: חבר הכנסת טאלב אבו ערער". בהתייחס לעתידו המקצועי אמר א-סנע כי פנו אליו גורמים רבים כדי שימשיך לפעול בתחום הציבורי, וכי באפשרותו לעבוד כעורך דין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully