וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אחרי הבחירות - יאיר לפיד יוצא לקרב האמיתי

בין החגיגות על 19 המנדטים לדיונים על הרכבת ממשלה, מצא המנצח הגדול של הבחירות זמן לאימון הקראטה הקבוע. "את החבר'ה מהקראטה לא מעניין התפקיד החדש שלי, אגור פה גם מחר"

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

משא ומתן קואליציוני? שיחות עם ראש הממשלה על הרכבת הממשלה הבאה? לאיש המחוזר ביותר במערכת הפוליטית יש דברים חשובים לא פחות לעשות. יו"ר מפלגת "יש עתיד" יאיר לפיד מצא הבוקר (חמישי) זמן לאימון הקראטה הקבוע שלו. צלמים שהמתינו מחוץ לביתו הצליחו לתעד אותו יוצא בבגדי ספורט וכשמגבת על כתפו בדרכו לאימון.

יאיר לפיד מחוץ לביתו הבוקר, ינואר 2013. דרור עינב
יוצא לאימון/דרור עינב

לפיד קיבל את פני הצלמים בחיוך רחב, אך מיהר למכוניתו. "אהלן, מה שלומכם? יש לי אימון, זה לא הדבר הכי מעניין שקרה לכם", צחק. לאחר שהתמקם בג'יפ הלבן והחל לנסוע לאחור במטרה לצאת מהחניה אמר לנוכחים: "תיזהרו רק, אני לא רוצה לדרוס מישהו". כשנשאל על המשא ומתן הקואליציוני, שבו הוא צפוי להיות מרכיב הכרחי עבור ראש הממשלה בנימין נתניהו, השיב: "כרגע אני הולך להתאמן. על הכל תצא הודעה מסודרת". רגע לפני שעזב את המקום ניסה להסביר בנימוס: "חבר'ה, יש לי אימון, אני לא יכול לאחר לאימון, כי החבר'ה של הקראטה לא מעניין אותם מה התפקיד החדש שלי. ביי, אני אגור פה גם מחר".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
יאיר לפיד מחוץ לביתו הבוקר, ינואר 2013. דרור עינב
"חבר'ה, יש לי אימון"/דרור עינב

אמש, יממה לאחר שהוכתר כמנצח הגדול של הבחירות, התייחס לפיד לפנייתה של יו"ר העבודה שלי יחימוביץ', שקראה לו להימנע מכניסה לממשלה בראשות בנימין נתניהו. במסיבת עיתונאים מחוץ לביתו בתל אביב הבהיר כי אין בכוונתו להקים "גוש חוסם". "אנחנו לא נעשה גוש חוסם עם חנין זועבי", אמר, "זה לא דבר שהולך לקרות. אני חושב שהתוצאות של הבחירות הן ברורות, ואנחנו צריכים לעבוד לפיהן". לפיד אמר כי "קשה להסביר את ההתרגשות שלי. אני רוצה להודות לאלפי פעילים ומתנדבים, בעיקר אנשים צעירים אבל לא רק, שבכל רחבי הארץ באו והסתכלו ואמרו: 'אנחנו הולכים להקדיש חודשים ושבועות ולילות ללא שינה למשהו שאנחנו מאמינים בו ולאפשרות ליצור פה מקום טוב יותר'. אני חושב שהיום יש פה מקום שהוא כבר קצת טוב יותר, ואנחנו הולכים לדאוג לזה שהוא יהיה הרבה טוב יותר".

יאיר לפיד מחוץ לביתו הבוקר, ינואר 2013. דרור עינב
"תיזהרו, אני לא רוצה לדרוס מישהו"/דרור עינב

בשבועות הקרובים יתברר כמה זמן יישאר לאימוני הקראטה של לפיד, ובין היתר הועלתה האפשרות שימונה לשר החוץ. הבוקר העריך מי שעמד בראש המשרד עד לא מזמן, אביגדור ליברמן, כי התיק יישאר בידי מפלגתו, אך סייג זאת והצהיר כי "תיק החוץ לא רשום בטאבו על שמי". בראיון לקול ישראל אמר ליברמן: "לא התחלנו משא ומתן. בשלב הראשון יש הרבה דיבורים, ויהיו עוד הרבה דיבורים. השלב המעשי יתחיל בעוד עשרה ימים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully