וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כחלון: "צריך מפלגה שתשרת את הציבור ולא את הכוח"

3.12.2014 / 13:30

בצל הסקרים שמנבאים לו 10 מנדטים, וכשבמערכת הפוליטית ממתינים למוצא פיו - השתתף שר התקשורת לשעבר בכנס באוניברסיטת חיפה. "אציג בקרוב נבחרת שתורכב מאנשים נחושים ונקיי-כפיים"

צילום: יותם רונן, עריכה: יאיר דניאל

בסקרים הוא כבר מככב בתור הכוח העולה בבחירות לכנסת ה-20, אולם במערכת הפוליטית עדיין ממתינים להכרזה רשמית של שר התקשורת לשעבר משה כחלון, על התמודדות. "צריך מסגרת חדשה עם אנשים נקיי-כפיים, נחושים, שיגיעו לשרת את הציבור ולא לשרת את הכוח. זה המודל של הנבחרת שחבריי ואני מתכוונים להקים ולהציג אותה בתקופה הקרובה", אמר כחלון שהשתתף בצהריים (רביעי) בכנס של סטודנטים לכלכלה באוניברסיטת חיפה. "מה שהיה לא יהיה, דברים חייבים להשתנות. מנהיגות נכונה של אנשים אמיצים תביא לשינוי", הצהיר.

"היום, לצערי, מה שקורה זה שחלק אדיר מהציבור לא בטוח מה יעלה בגורל ילדיו: יהיו פה, יעזבו, יוכלו להתחתן, לגדל ילדים? כל זה נובע ממציאות כלכלית שחייבת לעבור שינוי", אמר. "אנחנו נמצאים במציאות כלכלית של חוסר תחרותיות, של מונופולים, של קרטל. עד שבעיית היסוד הזאת לא תיפתר - אנחנו נמשים להידרדר". הוא פירט סיבות למצב, ובהן העובדה שהמדינה מחזיקה ב-94% מהקרקעות. "עד שזה לא ייפתר נמשיך לשמוע על בעיות הדיור. המונפול חייב לעבור מהעולם.
אפשר לתת מכרז למתווכים שיתחרו על השיווק".

בחירות 2015 || סיקור מיוחד בוואלה! חדשות
ללא מתנגדים: הכנסת הצביעה בעד פיזורה
באופוזיציה עולים להתקפה: "נתניהו מפחד מכולם"
הולכים לבחירות - עדכונים שוטפים

משה כחלון באוניברסיטת חיפה. ערן גילווארג
"מה שהיה לא יהיה". משה כחלון/ערן גילווארג

אתמול הספיק כחלון לומר שאין בכוונתו להכריז על הקמת סיעה שתרוץ לכנסת הבאה, עד אשר לא תושלם החקיקה לפיזור הכנסת הנוכחית. "אנחנו במתכונת הרגילה, במסלול הרגיל של הכנת התשתיות ואג'נדה לקראת הכרזת הבחירות", אמר אמש.

במפגש עם ראשי הארגונים העסקיים בחודש שעבר אמר כחלון, שהתפטר ב-2012, כי "חבריי ואני מתכוונים להקים מסגרת פוליטית חדשה שבה נטפל בנושאים שקרובים להרבה מאוד אנשים". עוד אמר כחלון כי יוקר המחיה הוא אינו "מכת גורל או גזירה משמיים", אלא דבר שניתן לטפל בו "אם הממשלה תחליט". לטענתו ניתן להודיע לחברות הגדולות מראש על הכוונה לפתוח את השוק ולהוריד את המכסים, כדי שאלה יוכלו להתכונן למהלך. "צריך לתת להן זמן ולא להפתיע אותן - כמו שעשינו בסלולר", אמר והוסיף כי כל "המונופוליסטים צריכים לדעת שהחגיגה צריכה להיגמר. אי אפשר להמשיך במצב הזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully