וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לשכתו של ישי: "איימו לדקור אותו אם יקים מפלגה חדשה"

3.12.2014 / 17:44

הלשכה של חבר הכנסת מש"ס הגישה תלונה לקצין הכנסת בטענה שעוזריו קיבלו בטלפון איומיים מגורמים אנונימיים. בימים האחרונים גוברות ההערכות כי ישי אינו שולל את עזיבת המפלגה

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת

(צפו: הכנסת הצביעה בגד פיזורה, ללא מתנגדים)

הכנסת רק הצביעה על פיזורה – והלכלוכים לא איחרו לבוא: לשכת חבר הכנסת אלי ישי (ש"ס) הגישה היום (רביעי) תלונה לקצין הכנסת בטענה שעוזריו קיבלו שיחות טלפון ובמהלכן השמיעו גורמים אנונימיים איומים לפיהם אם הוא יקים מפלגה חדשה או יצטרף למפלגה קיימת אז "ידקרו אותו".

בימים האחרונים בוחן ישי את המשך דרכו הפוליטית וגוברות ההערכות כי הוא אינו שולל את עזיבת המפלגה, שבראשה עמד בכנסת הקודמת. זאת, על רקע המתיחות הגוברת בינו לבין יו"ר המפלגה הנוכחי, ח"כ אריה דרעי.

בחירות 2015 - סיקור מיוחד:
הולכים לבחירות - עדכונים שוטפים
כחלון: "צריך מפלגה שתשרת את הציבור ולא את הכוח"
באופוזיציה עולים להתקפה: "נתניהו מפחד מכולם"

מליאה בכנסת בחירות לנשיאות, יוני 2014. נועם מושקוביץ
ח"כ אלי ישי מצביע בבחירות לנשיאות המדינה/נועם מושקוביץ

בחודש שעבר, בריאיון לערוץ 2, אמר דרעי כי "ש"ס הזניחה בשנים האחרונות את הנושאים החברתיים", רמז לתקופה שבה הנהיג ישי את המפלגה. בעקבות זאת, מקורביו של ישי תקפו את דרעי בשיחה עם וואלה! חדשות וטענו כי הוא מנסה לפגוע בישי ובשאר חברי הכנסת מהמפלגה.

דבריו של דרעי בראיון נאמרו שבוע בלבד לאחר פגישת פיוס שנערכה בין השניים – שלא נפגשו בארבע עיניים יותר משנה. זמן קצר לאחר הפגישה, אמרו מקורבים לשניים כי היא "עסקה בעיקר בהפשרת הקרח ופחות בנושאים מהותיים. הייתה אווירת טובה והם סיכמו על שיתוף פעולה מלא".

עצרת לזכרו של הרב עובדיה יוסף במלאה שנה לפטירתו. נועם מושקוביץ
יו"ר ש"ס אריה דרעי/נועם מושקוביץ

מוקדם יותר היום סיכמו ראשי הסיעות, בפגישה עם יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, כי הבחירות לכנסת ה-20 יתקיימו ביום שלישי ה-17 במרץ 2015. בצהריים אישרה מליאת הכנסת ללא מתנגדים את הצעות החוק לפיזור הכנסת בקריאה טרומית, שבהמשך יובאו במקשה אחת להצבעה בקריאה ראשונה. ביום שני בשבוע הבא ההצעה צפויה לעלות לקריאה שנייה ושלישית.

הבוקר פורסמו בוואלה! חדשות תוצאות סקר שערך מכון TNS טלסקר. מתוצאות הסקר עולה כי ש"ס נחלשת וזוכה לשמונה מנדטים – ירידה של שלושה מושבים בכנסת. על פי הסקר, נתניהו בדרך לכהונה רביעית כראש ממשלה. מפלגתו, הליכוד, מתחזקת ועולה ל-23 מנדטים, ואילו שר הכלכלה נפתלי בנט, יו"ר הבית היהודי, מבסס את עצמו כראש המפלגה השנייה בגודלה עם 17 מנדטים. שר החוץ אביגדור ליברמן מתייצב אחריהם עם 12 מנדטים שמקבלת ישראל ביתנו. מפלגתו של שר האוצר יאיר לפיד, יש עתיד, צונחת מ-19 ל-11 מנדטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully