וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום לפני פיזור הכנסת: ליברמן נגד ממשלה חלופית

7.12.2014 / 15:17

בישראל-ביתנו מבהירים כי אין שום אפשרות לכך שהם יתמכו בכינון קואליציה חלופית, עד לתאריך היעד מחר בערב. "מהלך כזה הוא דחיית הקץ ולא יותר", נטען. "האופציה של הקמת ממשלה אחרת עכשיו היא גרועה"

מערכת וואלה!

יום לפני ההצבעה במליאה על פיזור הכנסת בקריאה שנייה ושלישית, מבהירים מפלגת ישראל-ביתנו והעומד בראשה אביגדור ליברמן, כי אין שום אפשרות לכך שתיווצר עד מחר קואליציה חלופית. "למה אנחנו מתנגדים להקמת ממשלה חלופית בכנסת הזו? כי מהלך כזה הוא דחיית הקץ ולא יותר", נמסר בצהריים (ראשון) מישראל-ביתנו.

"הקמת ממשלה חלופית עכשיו", נמסר, "שתהיה ממשלת 61 שבה כל חבר כנסת בודד יכול לאיים ולסחוט, משמעותה המשך חוסר היציבות השלטונית לעוד כשנה - ואז נלך לבחירות אחרי שבוזבזו מיליארדים נוספים בכדי לתחזק קואליציה רעועה".

בחירות 2015 || כל הכותרות:
הקלה לכחלון: התיקון שנועד להגביל גיוס כספים בוטל
רון חולדאי בדרך לכנסת? "הוא מקבל פניות רבות"
הנשיא ריבלין: "אני חושש שהציבור לא ילך להצביע בבחירות"

אביגדור ליברמן. נועם מושקוביץ
מתנגד לממשלה חלופית. אביגדור ליברמן/נועם מושקוביץ

לקראת הצבעתה של הכנסת מחר על פיזורה בקריאה שנייה ושלישית, עוד מרחף הסיכוי הקלוש שראש הממשלה בנימין נתניהו יחליט ברגע האחרון לבטל את הבחירות ולצרף את המפלגות החרדיות לקואליציה. זאת, בשל החשש מכך שלא יזכה להרכיב את הממשלה הבאה. אמנם מדובר בתרחיש שסיכוייו נמוכים ביותר, אך הוא אינו בלתי אפשרי: בשנת 2012 נתניהו הכניס את שאול מופז לממשלתו, רגע לפני ההצבעה על פיזור הכנסת, שהייתה אמורה להתרחש במאי.

אנשי ישראל-ביתנו, הזכירו כי צירופו של מופז בכנסת הקודמת "נגמר לאחר שלושה חודשים בכישלון מהדהד. ישראל-ביתנו מעולם לא פסלה אף אחד, כי אנו סבורים שאין מקום לפסילות בחברה הישראלית. השיקול היחיד שצריך להיות הוא האינטרס הלאומי. גם לאחר הבחירות האחרונות ישראל-ביתנו לא פסלה אף מפלגה ומי שמנע את צירוף המפלגות החרדיות לקואליציה הייתה מפלגת הבית היהודי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מסיבת עיתונאים של רה"מ נתניהו עם שאול מופז. אבי אוחיון, לשכת העיתונות הממשלתית
שאול מופז ובנימין נתניהו מודיעים על האיחוד, לפני כשנתיים/לשכת העיתונות הממשלתית, אבי אוחיון

"לכן", נטען על ידי ישראל-ביתנו, "על אף שאנו סברנו שאין זה הזמן הנכון מבחינת המדינה ללכת לבחירות, האופציה של הקמת ממשלה אחרת עכשיו היא גרועה אפילו יותר. אם הפור נפל והולכים לבחירות, צריך לעשות את זה בצורה ראויה - בלי שטיקים ובלי טריקים ובלי 'תרגילים מסריחים'. אנחנו מקווים שהבחירות הבאות יאפשרו הקמת ממשלה יציבה, עם מנהיגות חזקה ואחראית, שתאפשר שלטון יציב וכהונה מלאה של הממשלה והכנסת כדי שיוכלו לשרת את הציבור באופן ראוי".


לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully