וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ שקד לאופוזיציה: "אתם מגרבצים ואנחנו עושים"

9.12.2014 / 19:26

במהלך דיון על העברת כספים להתנחלויות תקפה יו"ר סיעת הבית היהודי את חברי האופוזיציה: "אתם לא עושים כלום למען ההתיישבות". ח"כ שפיר מהעבודה השיבה: "הפכתם לאנטי-ציונים"

צילום מסך

הכנסת אמנם הצביעה אתמול בקריאה שניה ושלישית על פיזורה, אבל בתוך המשכן הרוחות עדיין סוערות. דיון שהתקיים היום (שלישי) בוועדת הכספים ועסק בין היתר בהעברות כספים לחטיבה להתיישבות, עלה לטונים גבוהים אחרי שיושבת ראש סיעת הבית היהודי, ח"כ איילת שקד, השתמשה בשפה בוטה במיוחד לעבר חברי הכנסת של האופוזיציה בכלל ולעבר ח"כ סתיו שפיר (העבודה) במיוחד.

"יגאל אלון וישראל גלילי היו מתהפכים בקברם אם היו רואים את מה שנהיה ממפלגת העבודה, שלא עושה כלום למען ההתיישבות, גם לא בגליל ובנגב", אמרה בזעם ח"כ שקד, בדיון על העברת הכספים לחטיבה שעיקרה בביסוס ההתנחלויות ביהודה ושומרון, לה מתנגדים חברי האופוזיציה ובהם גם שפיר.

עוד בוואלה! חדשות:
"הצלנו את הכלכלה": המסמך הפנימי של יועצי לפיד
נתניהו בערבה: "עושים שורת פעולות, זה יימשך זמן"
בניכוי שליש: אילו ח"כים לא יהיו בכנסת הבאה?

חברות הכנסת סתיו שפיר ואיילת שקד. טלי מאייר
שפיר ושקד, ראש בראש/טלי מאייר

שפיר האשימה מנגד כי הכנסת לא יכולה לקבל החלטה על העברת עשרות מליוני שקלים להתנחלויות אחרי פיזור הכנסת. שקד בתגובה: "למה לא? הם לא בני אדם?". ח"כ בועז טופורבסקי מיש עתיד התערב ואמר: "זה כסף שהיה אמור ללכת לניצולי השואה", ושקד ענתה לו: "די כבר יא פופוליסט, נמאס לשמוע אתכם". שקד הוסיפה כי חלק מהכסף אמור להגיע גם לנגב ולגליל, וקראה לעבר שפיר: "לנו יש ח"כ קיבוצניק, היחיד בכנסת, ולכם לא. לנו יש ח"כים מהדרום גם מבאר שבע. אתם מגרבצים ואנחנו עושים". שפיר השיבה על כך: "הפכתם לאנטי ציונים. אתם מעבירים כספים רק להתנחלויות. שכחתם את שאר המדינה".

רק אתמול, בישיבה סוערת נוספת, הוצאה ח"כ שפיר ארבע פעמים מהאולם אחרי ההערות שהשמיעה. "ארבע פעמים פינה אותי היום ניסן סלומינסקי (יו"ר הוועדה - ע"נ) מהוועדה בגלל שדרשתי תשובות על תוספות פוליטיות שנתניהו מנסה לחלק ברגע האחרון לחברים בהתנחלויות בניגוד לחוק", אמרה ח"כ שפיר. "ב-6:50 הבוקר הגיעה למייל בקשה לשינויים בתקציב: 66 מיליון שקלים לחטיבה להתיישבות, 33 מיליון לטובת התיישבות חדשה ביהודה ושומרון, 47 מיליון שהם מענק ביטחוני ליהודה ושומרון. הכל בניגוד לתקנות שהוועדה בעצמה קבעה. מבלי שחברי הכנסת רשאים לשאול שאלות, ללא זמן דיון, כשסלומינסקי אוסר אפילו על היועצים המשפטיים לדבר".

לפניות לכתב עמרי נחמיאס - omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עכשיו בישראל

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully