וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי הליכוד מצביעים על הצעת הפריימריז והשריונים של נתניהו

10.12.2014 / 10:08

חברי מרכז המפלגה יכריעו אם לקיים את הבחירות המקדימות לראשות הליכוד ב-31 בדצמבר, כפי שהציע היו"ר, מה שצפוי להקשות על השר לשעבר סער להתמודד נגדו. התוצאות צפויות סביב חצות

צילום: טל אנגלנדר, עריכה: גדי וינסטוק

חברי מרכז הליכוד מצביעים היום (רביעי) על הצעתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לקיים את הבחירות המקדימות לראשות המפלגה ולרשימת הליכוד לכנסת ב-31 בדצמבר. הקלפיות שהוצבו בעשרה אתרי הצבעה ברחבי הארץ נפתחו ב-10:00 ויישארו פתוחות עד השעה 22:00. תוצאות ההצבעה ייוודעו סביב חצות.

הצעת נתניהו, שאושרה אתמול בוועדת החוקה של המפלגה, קובעת גם כי ליו"ר המפלגה יתאפשר לשריין שני נציגים מטעמו, במקומות ה-11 וה-24, וכי תינתן הבטחת ייצוג לארבע נשים עד המקום ה-34. נוסף על כך, שריוני המחוזות יתחילו במקום ה-16 וישובצו ברשימה לסירוגין. הוא עוד מנסה לקדם הצבעה לראשות המפלגה ולרשימה לכנסת באותו יום.

בחירות 2015 - כל הכותרות:
מחפש כוכבים לרשימה? משה כחלון ורמי לוי נפגשו
"הצלנו את הכלכלה": המסמך הפנימי של יועצי לפיד
מפלגת הבית היהודי תערוך בשבוע הבא מפקד בזק

ראש הממשלה בנימין נתניהו בישיבת סיעת הליכוד, כנסת. נועם מושקוביץ
חברי סיעת הליכוד/נועם מושקוביץ

ח"כ משה פייגלין הגיש עתירה בניסיון למנוע את קיום ההצבעה החשאית על ההצעה ולערוך תחת זאת הצבעה גלויה. עם זאת, בית הדין של התנועה דחה את העתירה והורה לקיים את ההצבעות כמתוכנן. בית הדין גם הורה למנהלת הליכוד לאפשר לכמה חברי מרכז שביקשו להיות נוכחים כמשקיפים במהלך ההצבעה וספירת הקולות לעשות כן.

לקראת ההצבעה, הביע היום יו"ר מרכז הליכוד, ח"כ דני דנון התנגדות לשינויים שנתניהו מנסה לקדם, שאת הדיון בהם יש לדעתו לדחות עד לאחר הבחירות הכלליות ב-17 במרץ. "לא אתן שהליכוד, אי הדמוקרטיה הגדול בישראל, ייפגע", אמר דנון. "רק חברי התנועה יכריעו על התנהלות התנועה, וכל היערכותה לבחירות הקרובות. לא ניגרר לטרנד החדש של מפלגות דיקטטוריות או למחטפים".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
דני דנון בישיבת הליכוד, אירפורט סיטי. ראובן קסטרו
"לא ניגרר לטרנד החדש של מפלגות דיקטטוריות". ח"ד דני דנון/ראובן קסטרו

קיום הבחירות המקדימות בתאריך זה אמור להקשות על השר לשעבר גדעון סער להצטרף למרוץ. בימים אלה שוקל סער להתמודד נגד נתניהו על ראשות הליכוד, אולם טרם קיבל החלטה סופית בנדון, והקדמת הבחירות תיאלץ אותו לקבל החלטה בתוך ימים ספורים. בימים האחרונים כבר החלו תומכיו לאסוף מפעילי המפלגה חתימות כדי לאפשר לו רשמית להתמודד.

סגנית שר התחבורה, חברת הכנסת ציפי חוטובלי, דיברה על הבחירות המקדימות בכינוס ועידת הליכוד אתמול, ואמרה כי חילופי הדורות במפלגה יוכלו לתת מענה אמיתי לרצון של העם להקל את יוקר המחיה בישראל, זאת לצד "עמידה ביטחונית איתנה" לנוכח האתגרים. "אל מול מפלגות הטרנד, הליכוד מציג דרך ועולם ערכים שיוכלו להוביל את המדינה", אמרה ח"כ חוטובלי.

(עדכון ראשון: 8:08)

לפניות לכתב: omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully