וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עפר שלח: "לא נפסול כל גוש שיפיל את נתניהו - גם חרדים"

בעוד שהמגעים בין סיעות גוש המרכז-שמאל קורמות עור וגידים, העניק מקורבו של יאיר לפיד ראיון מיוחד לוואלה! חדשות והבהיר: "נהיה אלטרנטיבה לימין הקיצוני"

מערכת וואלה!

המאמצים של מנהיגי המפלגות הגדולות בגוש המרכז-שמאל לגבש רשימה חזקה, אשר תסייע להם לקבל מספיק קולות בבחירות שיאפשרו להם לקבל מנשיא המדינה, ראובן ריבלין, את הזכות להרכיב את הקואליציה, נמצאים בשיאם. יו"ר מפלגת העבודה, יצחק הרצוג כבר סיכם על ריצה ברשימה משותפת עם ראשת התנועה, ציפי לבני, ובהמשך צפוי להצטרף גם יו"ר קדימה, שאול מופז. במקביל, השאלה סביב מקומו בגוש של יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, נותרה פתוחה. בריאיון מיוחד היום (רביעי) לוואלה! חדשות מפזר מקורבו של לפיד, חבר מפלגת יש עתיד עפר שלח, מעט מהערפל שאופף את הדיונים בנושא.

בחירות 2015 || כל הכותרות בוואלה! חדשות:
סער נגד נתניהו: "שינוי כללים במהלך משחק זה לא הגון"
"רק לא ביבי" לא מספיק | דעה
ראש בראש: נתניהו יורד, הרצוג נצמד אליו

ח"כ עופר שלח בישיבת סיעה של יש עתיד, פברואר 2013. נועם מושקוביץ
"צריך להיות שיתוף פעולה". עפר שלח/נועם מושקוביץ

"כל הגוש שיעמוד מול נתניהו בבחירות הללו הוא בשלבי התהוות. בין הסיעות שרוצות להציב אלטרנטיבה לנתניהו, לימין הקיצוני ולחרדים צריך להיות שיתוף פעולה", הבהיר היום שלח. לדבריו, "התקיימו שיחות בין יאיר לפיד לציפי לבני, ובין יצחק הרצוג לציפי לבני על חבירה של לבני לאחת המפלגות. אנו עוד צריכים לראות מה טוב לגוש הזה ועוד נראה מה תהיה הצורה הטכנית שהוא ילבש".

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
עצרת לזכרו של הרב עובדיה יוסף במלאה שנה לפטירתו. נועם מושקוביץ
שלח לא פוסל חבירה לחרדים, אך לא מאמין שיחברו לגוש. דרעי/נועם מושקוביץ

שלח הדגיש כי "יש ציפייה גדולה בציבור שהאופציה הרעה הזו, כלומר שבנימין נתניהו יישאר ראש הממשלה וההרכב של הממשלה שלו יהיה מורכב מהימין הקיצוני והחרדים, אכן יתממש"."אני לא פוסל שום דבר שיביא לתוצאה שאנחנו רוצים בבחירות האלה. כל דבר שיעזור לנו להשיג את המטרות שלנו ולהגשים את התכניות שרצינו להגשים גם בקדנציה הזו ולא הצלחנו - כל דבר כזה אנחנו נלך עליו".

כמו כן, ציין שלח כי הוא "לא רואה את החרדים מצטרפים לגוש כזה", אולם באותה נשימה הבהיר כי הוא אינו פוסל את הצטרפותם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully