וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי על המשבר: "הצעתי לישי תפקידים רבים - והוא סירב"

14.12.2014 / 19:05

יו"ר ש"ס התייחס במסיבת עיתונאים עם בתו של הרב עובדיה יוסף, עדינה בר שלום, לקרע עם קודמו בתפקיד ואמר: "אני מציע לישי לשאול עצמו מה מרן היה רוצה". הם הכריזו על הקמת מועצת נשים שתייעץ למפלגה

צילום: גדעון צנטנר, עריכה: טל רזניק

יו"ר מפלגת ש"ס, אריה דרעי, ובתו של הרב עובדיה יוסף, עדינה בר שלום, קיימו הערב (ראשון) מסיבת עיתונאים משותפת שבה הודיעו על הקמת פורום נשים שייעץ להנהגת התנועה. במהלך מסיבת העיתונאים התייחס דרעי למשבר הקיים בינו לבין אלי ישי ואמר: "מרן אמר לפני לכתו שהוא מחזיר את הפיקדון לאריה דרעי. אחרי לכתו של מרן עבר עלינו משבר מאוד קשה. כולם מבינים שזה רצונו של מרן".

"הצעתי לידידי ישי להיות מספר 2 עם תפקיד של שר ועוד שורה של דברים (שנועדו) לשמור על כבודו", הוסיף דרעי. "משום מה הוא לא הלך איתנו ואני מנוע מלהרחיב על כך משום שמועצת החכמים אסרה לדבר על כך. אני מציע לישי לשאול עצמו מה מרן היה רוצה".

בחירות 2015 - כל הכותרות:
"למחנה הלאומי יש יותר ממועמד אחד לראשות הממשלה"
החבילה הנדיבה של הרצוג נחשפת: לבני תזכה ל-6 שריונים
ח"כים מש"ס נגד ישי: "נאמנים למרן, מחזקים את דרעי"

עצרת לזכרו של הרב עובדיה יוסף במלאה שנה לפטירתו. נועם מושקוביץ
"מרן אמר לפני לכתו כי הוא מחזיר את הפיקדון לאריה דרעי". דרעי במהלך נאומו בעצרת לציון שנה לפטירתו של הרב עובדיה יוסף/נועם מושקוביץ

בסביבתו של ישי אמרו אמש כי אם דרעי לא יקבל את רשימת הדרישות שהציג, הוא לא יישאר במפלגה. השניים היו אמורים לקיים היום פגישה, אולם חבר מועצת חכמי התורה של ש"ס, הרב שמעון בעדני, הודיע לדרעי כי עליו לבטל את הפגישה. הרב בעדני אמר שכוונות הפרישה של ישי יטופל אך ורק על ידי מועצת חכמי התורה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
עדינה בר שלום, זוכת פרס ישראל לשנת 2014 על תרומה לחברה ולמדינה. יואב דודקביץ'
"בחרתי בדרך הקשה - להישאר בבית ולהשפיע מבפנים", עדינה בר שלום/יואב דודקביץ'

פורום הנשים שעליו הוכרז במהלך מסיבת העיתונאים יכלול נשים חרדיות שיסייעו לתנועה ויהיו פעילות פוליטיות מטעם ש"ס, אך לא יוכלו לכהן כחברות כנסת. הפורום מהווה תשובה, גם אם חלקית, לדרישה של מרכז הנשים החרדיות בראשות עדינה בר שלום לקבל ייצוג בכנסת.

"בשבועות האחרונים קיימנו מספר שיחות עם הרבנית עדינה בר שלום ודנו על כל האפשרויות, כשבראש מעיננו עמדה תפילתו של האבא מרן, מה הוא היה רוצה מאיתנו, וזה הקל המון", אמר דרעי במסיבת העיתונאים. "אני שמח שאתמול בלילה הגענו להסכמות".

"בחודשים האחורנים פנו אלי כמה מפלגות"

בזמן האחרון היוותה בר שלום איום מסוים עבור דרעי, בעיקר משום שהיא שקלה חלופות פוליטיות ואף הוצע לה לכהן כחברת כנסת בכמה מפלגות. מעבר של ביתו של מרן למפלגה אחרת מש"ס היה גורר איתו כאב ראש פוליטי לא קטן עבור דרעי.

"זה לא סוד שבחודשים האחרונים פנו אלי כמה מפלגות והציעו לי לכהן בהם כחברת כנסת" , אמרה בר שלום במסיבת העיתונאים. "שקלתי את העניין בכובד ראש וברצינות רבה. בחרתי בדרך הקשה והיא להישאר בבית ולהשפיע מבפנים".

לדבריה, לאחר שיחות רבות שקיימה עם דרעי, החליטו השניים להקים את מועצת הנשים. "מדובר במועצה מייעצת לתנועה שאני והרבנית יפה דרעי נעמוד בראשה. המועצה תעסוק בלימודים של נשים באקדמיה ושילובן בעמדות ניהול בחברה הישראלית. החינוך בבית אבא והשליחות הציבורית מכתיבים לי דרך אחרת בדאגה לכלל ישראל מתוך הבית", אמרה.

"יפה ואני נעמוד בקשר שוטף עם הנהגת התנועה", הוסיפה בר שלום בדבריה. "אני מצפה מכל מי שמפעל החיים של אבא חשוב לו שיתעלה מעל כל שיקולים אישיים ויניח את האגו בצד. חשוב לזכור שהמסר שלנו הוא אחדות עם ישראל".

לפניות לכתב יאיר אלטמן: talk2yaira@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully