וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואלה שמות: המועמדים בפריימריז במפלגת העבודה נחשפים

18.12.2014 / 13:50

37 מועמדים ומועמדות יתמודדו בבחירות המקדימות שייערכו בינואר, וינסו לרכוש את אמונם של כ-50 אלף חברי המפלגה. לבד מחברי הכנסת המכהנים, המועמדים הבולטים: איש התקשורת זוהיר בהלול ועו"ד אלדד יניב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ינסו לרכוש את אמונם של עשרות אלפי חברי המפלגה. אלדד יניב/מערכת וואלה!, צילום מסך

היום (חמישי) בצהריים נסגרה ההרשמה לבחירות המקדימות במפלגת העבודה. 37 מועמדים ומועמדות הגישו טופסי מועמדות לפריימריז, שייערכו ב-13 בינואר. מספרם של בעלי זכות הבחירה במפלגה עומד על 48,806 חברי מפלגה.

חוץ משמות חברי הכנסת המכהנים, שכוללים בין השאר את שלי יחימוביץ', איתן כבל, סתיו שפיר, מיקי רוזנטל ואחרים, ניתן למצוא ברשימה כמה שמות של מועמדים חדשים, שטרם עבדו בכנסת. הבולטים מביניהם הם: איש התקשורת זוהיר בהלול, עורך הדין והפעיל הפוליטי אלדד יניב, מזכ"ל התנועה הקיבוצית איתן ברושי, עורכת הדין הפלילית רויטל סוויד, מזכ"ל תנועת הצופים לשעבר ליאור כרמל, הרב גלעד קריב והפרופ' והפעיל החברתי יוסי יונה.

מועמדים נוספים הם אלון פילץ, הבעלים של מרכז הקניות והבילוי דיזינגוף סנטר, ראש המועצה האזורית גלבוע דני עטר, עו"ד איילת נחמיאס ורבין וחברי הכנסת לשעבר רוברט טיבייב (מטעם קדימה והתנועה) ושכיב שנאן (מטעם מפלגת עצמאות). שהיה בעבר במפלגת העצמאות.

יו"ר המפלגה, יצחק הרצוג, בירך את כלל המועמדים בפריימריז. "המועמדות והמועמדים שיתמודדו בפריימריז מייצגים את הפסיפס המרהיב של החברה הישראלית. אני בטוח שבסיום התהליך נרכיב נבחרת שתוביל אותנו למהפך ותיקח את ישראל לדרך חדשה", אמר.

בחירות 2015 || כל הסיפורים החמים בוואלה! חדשות:
ח"כים בש"ס מתנערים מהמכתב לישי: "לא אישרנו את הנוסח"
סקר: לפיד וכחלון מנצחים ביחד; מקורבים: "'כולנו' תרוץ לבד"
מעוטף עזה לכנסת? ראש מועצת אשכול ירוץ בבחירות מטעם יש עתיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully