וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עונת הנדידה של הח"כים: "הזגזוג בין מפלגות הגיע לשיא"

לבני השלימה מסלול מהליכוד לעבודה והחזירה את מצנע ופרץ לביתם הפוליטי, וישי ושטבון חתכו לרשימה חדשה. מומחה: "זו תופעה ייחודית לפוליטיקה הישראלית, והיא תקבע גם את התוצאות"

מערכת וואלה!

ההחלטה ללכת לבחירות בדצמבר האחרון הייתה האות לתחילת עונת הנדידה של הפוליטיקאים שלנו. בימים אלה נסגרות הרשימות לבחירות המקדימות וזו הזדמנות לחזות במעברים וזגזוגים מעניינים של חברי כנסת בין המפלגות.

שרת המשפטים לשעבר ציפי לבני היא הדמות שמסמלת יותר מכל את התופעה: הבת של אנשי האצ"ל שהחלה את דרכה הפוליטית בליכוד, הייתה שותפה ב-2006 להקמת קדימה, משם המשיכה לתנועה וכעת מצאה את מקומה כבכירה במפלגת העבודה – ה"נמסיס" ההיסטורי של מפלגת האם שלה. היא החזירה איתה לעבודה את עמיר פרץ ואת עמרם מצנע, יושבי ראש המפלגה בעבר, שבדרך קפצו גם הם לקנן בתנועה. ויש עוד פוליטיקאים שחצו את הקווים ועברו בין מפלגות.


בחירות 2015 - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות

יור התנועה ציפי לבני ועמיר פרץ במטה, תוצאות המדגם -יום הבחירות ינואר 2013. יותם רונן
"הפכנו להיות פוליטיקה של חולות נודדים". פרץ ולבני/יותם רונן

"הפכנו להיות פוליטיקה של חולות נודדים, כל הזמן יש מעברים, וזה יוצר בעיה לדמוקרטיה משום שאין מוקד ברור של אחריות והיענות", אמר פרופ' גידי רהט, מרצה למדע המדינה מהאוניברסיטה העברית, בניסיון לנתח את התופעה. משה ארנס, שר החוץ והביטחון לשעבר מטעם הליכוד, הסביר את התופעה ב"אגו של הפוליטיקאים". לטענתו, "זו תופעה ייחודית בפוליטיקה הישראלית. זה השתלט על הזירה הפוליטית שלנו היום וזה כנראה גם מה שיקבע גם את תוצאות הבחירות".

מה הרשימה המלאה של אישי הציבור והפוליטיקאים המזגזגים? ומה הסיבות ההיסטוריות לכך? צפו במהדורה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

עוד במהדורה:

שמלת החלומות של יאנה: בוגרת "האח הגדול" מיסדה את הקשר עם החבר שובר הלבבות, השחקן ציון ברוך, בחתונה ברנז'אית במיוחד, לבושה בשמלה רומנטית, עדינה ונפוחה במיוחד. למרות ייחודה של השמלה אי אפשר היה להתעלם מהדמיון לשמלת הכלה של נינט ואף לשמלתה האצילית של קייט מידלטון - כולן חלק מטרנד השמלות הצנועות שהובילה הדוכסית קייט מדילטון, בהשראת גרייס קלי. מעצבי השמלה סיפרו שעבור יאנה השמלה הייתה הגשמת חלום ילדות, ממש כמו שמלת נסיכה של דיסני.

  • עוד באותו נושא:
  • בחירות 2015

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully