וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למרות הדרמה: דרעי צפוי להישאר בראשות ש"ס

29.12.2014 / 23:53

יו"ר מפלגת ש"ס התייחס להחלטת מועצת חכמי התורה לדחות את בקשתו להתפטר בעקבות סערת הקלטת וטען כי הוא "לא מוכן לפגיעה הקטנה ביותר בדמותו של מרן". עם זאת, נראה שדרעי מנסה לזכות בלגיטימציה מחדש ו"יסכים" להישאר

צילום: עומר מירון, גדעון צנטנר, מור שאולי, חדשות ערוץ 2, עריכה: מתן חדד, קריינות: לירון בארי

יו"ר מפלגת ש"ס ח"כ אריה דרעי התייחס אמש (שני) להחלטת מועצת חכמי התורה לדחות את בקשתו להתפטר והדגיש כי הוא עדיין איתן בכוונתו. דרעי הוסיף כי הוא "מביע צער על כך שלא זכה לקבל את פני מרן נשיא המועצות וכן את פני חברי מועצת החכמים וחברי הכנסת בביתו". זאת, משום שלטענתו לא היה בקרבת מקום ולכן נמנע ממנו להגיע. לדבריו, מחר הוא ילך לביתם של חברי מועצת חכמי התורה ו"יבקש את מחילתם".

בהודעה שמסר לפעיליו אמר ח"כ דרעי: "אחיי היקרים, חברי הכנסת והפעילים בכל רחבי הארץ, בלב כואב אני מבקשכם אל נא תיפול רוחכם ואל ירך לבבכם". ח"כ דרעי הוסיף כי "עליכם להבין שלאחר ביזיון התורה וחילול השם הגדול שהתרחש אתמול אינני מוכן עוד לפגיעה ולו הקטנה ביותר בדמותו ובמורשתו האדירה של רוענו מרן. לא קל לי עם הצעד הזה, אבל אני עושה זאת בלב שלם ונקי, כאשר ברור הדבר כי על כף המאזניים מונח כבודו של מרן. תנועת ש"ס שייסד מרן חזקה מכל מאורע כזה או אחר וחזקה מכל אישיות פרטית, בטוחני כי היא תמשיך בכל העוצמה ומרן משמים ממשיך ומלווה את כל פעולותיה. מרן חי וקיים!".

עצרת לזכרו של הרב עובדיה יוסף במלאה שנה לפטירתו. נועם מושקוביץ
תרגיל להשבת הלגיטימציה? דרעי/נועם מושקוביץ

פרט לדרעי, גם מקורביו מספרים כי כוונותיו להתפטר הן אמתיות וכי הוא נחוש לעזוב. עם זאת, סביר להניח שהפרשה, שהתפרצה עם הפרסום אמש בערוץ 2 של קלטת שבה נשמע הרב עובדיה יוסף תוקף את דרעי, תסתיים עם הסכמתו של האחרון להישאר במפלגה. דרעי, כך נראה, מנסה לזכות בלגיטימציה מחדש ולשדר מסר שהוא אינו מפחד לעזוב.

ש"ס, מצדה, תמשיך לנסות ולהדוף את האש מדרעי לכיוון הפגיעה במנהיגה הרוחני לשעבר של התנועה. רק הבוקר עלה קמפיין חדש שמחליף את הקמפיין החברתי של ש"ס שמדגיש את הנזק שנגרם לכבודו של הרב עובדיה יוסף. "אבא, מה עשו לך", נכתב בכרזות לצד תמונתו של הרב יוסף.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חברי הכנסת דוד אזולאי, משולם נהרי ויצחק כהן קוראים את מכתבו של דרעי, הערב/מערכת וואלה!, צילום מסך

מי שצופה מהצד ונהנה מתבוסת היריב הוא ח"כ אלי ישי החשוד שהדליף את ההקלטות. ישי עצמו כבר הכחיש כל קשר לפרסומן, אך הוא מסרב להתייחס לגוף הדברים. שותפות של עשרות שנים בש"ס הספיקה ללמד את ישי כי דרעי הוא פוליטיקאי משופשף וכי מהלכיו מתוכננים היטב. ייתכן שישי מסרב להיות שותף בהיסטריה בתנועה שממנה פרש רק לאחרונה, וסביר כי הוא מכלכל את צעדיו מתוך הנחה שמהלכיו הנרקמים של דרעי עוד עשויים לפגוע בו בהמשך הדרך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully