וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרעי העלה בפייסבוק קליפ על הרב עובדיה: "פגעתם בכבודו, איזה לב רשע"

30.12.2014 / 10:20

בקליפ, שהעלה דרעי לעמוד הפייסבוק שלו אמש, הוא מאשים את אלה שפגעו בכבוד הרב. "הכבוד הורג, התאווה שוחטת". ומה חשבו המגיבים על השיר?

פייסבוק

בימים האחרונים, עמוד הפייסבוק של אריה דרעי מוקדש למשבר בש"ס, עם שחרור הקלטות של הרב עובדיה יוסף. מאז שחרור הקלטות החליף דרעי את תמונת הקאבר של העמוד לתמונה של הרב עובדיה ליד נר זיכרון, ועליה הכיתוב "אבא, מה עשו לך?!", ואתמול בלילה הוא העלה קליפ מיוחד שהכין בנושא (צפו בתחילת הכתבה), כשהוא מלווה בכיתוב "לצפות ולבכות".

בקליפ מופיעות תמונות של הרב עובדיה יוסף ז"ל, לצד קטעי וידיאו המתעדים תגובות של תומכיו לאחר פטירתו. כל אלה לצליליו של שיר שמאשים נמענים כלשהם, והמבין יבין מי הם, בפגיעה בכבודו של הרב.

"אלוקים רואה איך פגעתם בכבודו", אומרות מילות השיר, "איזה לב רשע [...] הכבוד הורג, התאווה שוחטת, העיקר לפגוע במרן. ילדים בוכים, אימהות בוכות, מי פוגע בגדול הדור?"

השואו של ש"ס: דרעי ביקש להתפטר - מועצת חכמי התורה גזרה עליו להמשיך. עומר מירון
אריה דרעי ואלי ישי/עומר מירון

המגיבים נחלקו בדעותיהם. תומכיו של דרעי התרגשו מהקליפ, וכתבו: "אל תתפטר ש"ס קמה בזכותך והיא תמשיך עוד בגדול", "אריה היקר אל תירא ואל תחת!!!" ו-"אריה, מרן רוצה שתוביל אותנו לניצחון!". לעומתם, חלק מהמגיבים זעמו על מה שהם כינו "מניפולציה" ושימוש בשמו של המרן. "אריה, זה לא שקוף מדי?" תהה אחד מהם, ואחר כתב "זה לא יאומן איך שאתם משחקים ברב עובדיה, הוא נהפך אצלכם לכלי נשק". "דרעי בוכה על עצמו", לעגה גולשת נוספת. מגיבה נוספת כתבה לדרעי "אתה גנב ומושחת והרב עובדיה ידע בדיוק על מה הוא מדבר. יצאת בקמפיין מגעיל כאילו הקלטת פגעה ברב, ולא היא. למעשה הקלטת פגעה בך, בכך שהציבור עכשיו יודע מה הרב חשב עליך. לך הביתה ועשה לביתך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully