וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבה גלאון משיקה קמפיין חדש: "מהפך עם מרצ"

"המחנה שלנו יתן פוש לגוש", אמרה הבוקר יו"ר מרצ באירוע השקת הקמפיין בתל אביב. היא קראה לראשי המפלגות הגדולות להתחייב כי לא ישבו בממשלה נוספת בראשות נתניהו

צילום: יותם רונן, עריכה: מתן חדד

מפלגת מרצ השיקה הבוקר (שלישי) את קמפיין הבחירות תחת הסיסמה "מהפך עם מרצ". בקמפיין קוראת המפלגה להחלפת השלטון ולחזרה לימי השלטון של השמאל. "ב-17 במרץ יהיה מהפך, ולישראל תהיה ממשלה חדשה", הכריזה יו"ר מרצ, זהבה גלאון, בנאום פתיחת הקמפיין שנערך בבית ציוני אמריקה בתל אביב.

"מרצ תהפוך לחוד החנית הערכי והאידיאולוגי של הממשלה החדשה", הוסיפה גלאון. "אנחנו נזריק מרצ למחנה הרצוג. אנחנו נשמור על בוז'י ונדאג שלא יאבד את הכיוון ולא יאבד את האומץ".

בהתייחסה לפרשה האחרונה שחשפה את התנהלות חברי הכנסת של מפלגת "ישראל ביתנו" אמרה גלאון כי "זו שתיקת הכבשים של הפוליטיקאים הבכירים בישראל. אף אחד חוץ ממרצ, אף אחד מיושבי הראש של המפלגות המתמודדות בבחירות האלה, לא מעז לצאת בגלוי ולגנות את פרשת השחיתות של ישראל ביתנו ואת דברי ליברמן נגד המשטרה והפרקליטות."

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הלוגו החדש של מרצ/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקמפיין של המפלגה פונה ל-20% מהציבור שמגדיר עצמו כמצביע שמאל. הוא שם דגש על כך שמדובר במפלגת השמאל היחידה במערכת הנוכחית ולפיו היא זו שתוכל לסייע ליצירת מהפך, תוך חבירה למפלגת העבודה והתנועה. "המחנה שלנו יתן פוש לגוש ויחזיר את המרכז-שמאל לשלטון", אמרה גלאון וקראה לראשי המפלגות הגדולות – הרצוג, לפיד, כחלון וליברמן – להתחייב כי לא ישבו בממשלה נוספת בראשות נתניהו.

בתחילת השבוע בחרו מתפקדי מרצ את הוועידה - אלף נציגי המפלגה שידרגו את המועמדים לכנסת ב-19 בינואר. בבחירות הנוכחיות הגיעה מרצ למספר שיא של מתפקדים העומד כעת על כ-16 אלף איש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully