וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטון חדש למיכל רוזין: ח"כים מבקשים לא להצביע לה

אורלי לוי-אבקסיס, דב חנין, דני דנון ואחרים משתתפים בסרטון הקמפיין בו הם מפרטים אודות פעילותה הפרלמנטרית של הח"כית מטעם מרצ: "היא מתנגדת להתיישבות", מסבירה שולי מועלם את השתתפותה

ללא קרדיט

היכן שכשלו רבים הצליחה ח"כ מיכל רוזין (מרצ) – חברת הכנסת יצרה שותפות קואליציונית מרשימה שגיבשה לפחות הסכמה אחת ברורה - "אל תבחרו במיכל רוזין". סרטון קמפיין חדש של חברת הכנסת של מרצ, ששוחרר היום (שני), הצליח ליצור שיתוף פעולה מרשים בו לקחו חלק ח"כ אורי אורבך (הבית היהודי), דב חנין (חד"ש), דני דנון (ליכוד), איתן כבל ומשה מזרחי (העבודה), אורי מקלב (יהדות התורה), שולי מועלם (הבית היהודי), אורלי לוי-אבקסיס (ישראל ביתנו), שמעון אוחיון (ישראל ביתנו), יעקב מרגי (ש"ס) ויריב לוין (הליכוד).

בסרטון מופיעים ח"כים מכל גווני הקשת הפוליטית, שמסבירים לצופים מדוע אסור להם לבחור ברוזין: "היא מתנגדת להתיישבות", מסבירה מועלם. "מה עם קצת אהבה לארץ ישראל, תשוקה לחברון?", תוהה לוין, ולוי-אבקסיס מעידה על רוזין כי "כשהייתה מנכ"לית איגוד מרכזי הסיוע לנפגעות ונפגעי תקיפה מינית היא לא הפסיקה להטריד אותי".

חברי הכנסת "מלכלכים" על מיכל רוזין. צילום מסך
אורי אורבך מבקש: "אל תבחרו במיכל רוזין"/צילום מסך

הח"כים ומפרטים עוד על את פעילויותיה של רוזין: "היא דואגת שלא יהיה כסף ליהודה ושומרון", אומר דנון. חנין מעיד: "אני פוגש אותה במאבקים פוליטיים. בוועדה לזכויות הילד". אורבך מוסיף "להט"בים, עובדים זרים, מסתננים, די". לסיכום מבקשים הח"כים: "אל תבחרו במיכל רוזין".

"בכנסת נוצרים שיתופי פעולה הדדיים ולעתים אפילו חברויות בין חברי כנסת מכל קצוות הקשת הפוליטית" אמרה רוזין על שיתוף הפעולה הבלתי שגרתי, "כשפניתי לח"כים שמשתתפים בסרטון קיבלתי תגובות נהדרות, כולם הסכימו בשמחה. הם רצו לדבר על הסיבות למה כן להצביע לי, אבל שכנעתי אותם אחרת, כי הסיבות שלהם לא להצביע לי הן בדיוק הסיבות של חברות וחברי מרצ כן להצביע לי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully