וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: יש עתיד מתחזקת, הליכוד והעבודה נותרות צמודות

מפלגתו של לפיד זוכה ב-12 מנדטים לפי סקר ערוץ הכנסת, לאחר שבסקרים הקודמים גרפה בין 9 ו-10 מנדטים בלבד. מפלגתו החדשה של אלי ישי שוב אינה עוברת את אחוז החסימה

לפי סקר חדש שפורסם היום (שלישי), באם היו נערכות הבחירות לכנסת ה-20 היום היה זוכה מפלגת יש עתיד ב-12 מנדטים. זאת לאחר שבשני הסקרים האחרונים זכתה המלגה בראשות שר האוצר לשעבר, יאיר לפיד, ל-9 מנדטים בלבד.

את הסקר, שערכו ערוץ הכנסת ו"פאנלס פוליטיקס", מובילה מפלגת הליכוד עם 24 מנדטים. אליה צמודה רשימת "המחנה הציוני", האיחוד של מפלגות העבודה והתנועה, עם 23 מנדטים. בסקר שפורסם אמש על ידי הערוץ הראשון זכו שתי המפלגות המובילות לתוצאות דומות עם 25 ו-24 מנדטים בהתאמה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד עולה מהסקר כי מפלגת הבית היהודי, כמו בסקר הקודם, זוכה ל-15 מנדטים וכי אם יתאחדו המפלגות הערביות הן יזכו ל-11 מנדטים. יהדות התורה ומפלגת "כולנו", של משה כחלון, שתיהן זוכות ל8 מנדטים, תוצאה זהה לזו שהתקבלה בסקר הקודם.

מפלגתו של ליברמן, ישראל ביתנו, זוכה לפי הסקר ל-7 מנדטים. ש"ס ומרצ, שתיהן זוכות ב- 6 מנדטים. מפלגתו של אלי ישי "יחד - העם איתנו" זוכה ל-3 מנדטים בלבד ולא עוברת את אחוז החסימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully