וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ דוד רותם פורש מהפוליטיקה

6.1.2015 / 17:05

חבר הכנסת מישראל ביתנו הודיע ליו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן, כי הוא פורש על רקע ההערכה כי לא היה מוצב במקום ריאלי. הוא ימשיך לשמש כיו"ר ועדת החוקה של ישראל ביתנו

חבר הכנסת דוד רותם (ישראל ביתנו) הודיע היום (שלישי) ליו"ר המפלגה, אביגדור ליברמן, כי הוא פורש מהחיים הפוליטיים. זאת, על רקע ההערכה כי לא היה מוצב בכל מקרה במקום ריאלי ברשימת המפלגה לכנסת הבאה. רותם שימש בשש השנים האחרונות כיו"ר ועדת החוקה מטעם מפלגת ישראל ביתנו. בהודעת המפלגה נכתב כי "רותם נענה לבקשתו של ליברמן וימשיך לשמש כיו"ר ועדת החוקה של ישראל ביתנו ולתרום מנסיונו".

ח"כ דוד רותם במליאת הכנסת. מרץ 2014. טלי מאייר
וימשיך לשמש כיו"ר ועדת החוקה של ישראל ביתנו. ח"כ דוד רותם/טלי מאייר

כהונתו של רותם כיו"ר ועדת החוקה הייתה שנויה במחלוקה. בשנה שעברה, למשל, מנע את החלת חוק חופש המידע על החטיבה להתיישבות ונימק: "אני בוודאי רוצה להסתיר דברים, כי אני יודע שהחטיבה להתיישבות עוסקת בבניה מעבר לקו הירוק, מה שאתם קוראים השטחים הכבושים, ולפיכך אני רוצה למנוע את האפשרות שתוכלו לקבל מהם מידע ולהגיש עם זה בג"ץ". במהלך אותה ישיבה התגלה שבעבר ייצג רותם את החטיבה להתיישבות, דבר שלא הצהיר עליו בגילוי נאות. בהזדמנות אחרת אמר ליו"ר מרצ, זהבה גלאון: "את אפילו לא בהמה".

הסקרים האחרונים צופים לישראל ביתנו בין חמישה לשמונה מנדטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully