וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהרונוביץ' על פרישתו: שלם עם ההחלטה ומרגיש מצוין

שלומי גבאי

9.1.2015 / 16:17

השר לביטחון הפנים שהודיע כי לא יתמודד בבחירות הקרובות הבהיר כי הייתה לו ולליברמן "שיחה מצוינת". לוואלה! חדשות אמר: "בבוא הזמן אני אתראיין ואסביר הכל". אהרונוביץ' כיהן בתפקיד בשש השנים האחרונות

צילום: שלומי גבאי

השר לביטחון הפנים היוצא יצחק אהרונוביץ' התייחס היום (שישי) להחלטתו לפרוש מהחיים הפוליטיים ולא לרוץ ברשימת ישראל ביתנו בבחירות הקרובות. "אני שלם עם ההחלטה, אני מרגיש מצוין", אמר אהרונוביץ' לוואלה! חדשות מחוץ לביתו ביישוב אבן יהודה שבשרון. בעקבות דיווחים על מתיחות אפשרית בינו לבין יושב הראש, שר החוץ אביגדור ליברמן הוסיף: "הייתה לנו שיחה מצוינת". כשנשאל על הסיבה לפרישה השיב: "בבוא הזמן אני אתראיין ואסביר הכל".

מוקדם יותר היום הודיע אהרונוביץ', שאייש את המשרד לביטחון הפנים בשש השנים האחרונות, על החלטתו. אהרונוביץ', שכיהן בעבר גם כשר התיירות, הודיע כי הגיע לסיכום עם יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, כי לא יתמודד בבחירות הקרובות לכנסת.

"הייתה לי הזכות להיות שותף לתהליכים מקצועיים מורכבים, לנהל ולקדם באופן משמעותי את המשרדים שבראשם עמדתי", נמסר מטעמו של אהרונוביץ'. "כך גם הייתה לי הזכות לקחת חלק בקבלת החלטות חברתיות, בטחוניות ומדיניות, והכל מתוך ראיית טובתה של מדינה ישראל לנגד עיני. על זכות זו אני מודה".

השר יצחק אהרונוביץ' בישיבת הממשלה, נובמבר 2014. אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
"שלם עם ההחלטה". השר אהרונוביץ'/מערכת וואלה! NEWS, אלכס קולומויסקי

ליברמן עצמו התייחס לפרישה ואמר: "אני מודה ליצחק אהרונוביץ' על השנים שבהן כיהן מטעמה של ישראל ביתנו בממשלה ובכנסת. בתפקידיו כשר לביטחון הפנים וכשר התיירות תרם אהרונוביץ' תרומה גדולה למדינת ישראל, לביטחונה ולחוסנה ואני משוכנע שאהרונוביץ' ימשיך ויתרום למדינת ישראל ושאנו נמשיך לשתף פעולה גם בעתיד".

פרישתו של אהרונוביץ' נרשמת על רקע פרשת השחיתות שנחקרת ונוגעת לבכירים במפלגה, לרבות ח"כ פאינה קירשנבאום, וכן על רקע פרישתם של גורמים אחרים במפלגה מהחיים הפוליטיים, בהם השר עוזי לנדאו וח"כ דוד רותם. מנגד, איש התקשורת שרון גל הודיע על הצטרפותו למפלגה.

לפי ההערכות, פרשת השחיתות, כמו גם משקעים שנרשמו בין אהרונוביץ' לבין ליברמן, הם שהובילו לפרישתו. בסביבתו של השר סיפרו כי בתקופה האחרונה הוא הבין שלא יקבל תפקיד בכיר בממשלה הבאה, מה שהוביל אותו להחלטה לפרוש. "הצדדים הבינו כי על רקע הפרשה האחרונה, הגיע העת להיפרד", מסרו בסביבתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully