וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמז לאיחוד? מרזל ובן ארי נפגשו עם רבו של אלי ישי

14.1.2015 / 0:30

אנשי "עוצמה יהודית" נפגשו עם הרב מאיר מאזוז, המזוהה עם אלי ישי ומפלגתו החדשה "העם איתנו". בסביבת ישי הכחישו שזה מלמד על אפשרות לחבירה, ודוברו של מרזל הוסיף: "הוא ידיד הישיבה של מאזוז"

מיכאל בן ארי ברוך מרזל פעילי ימין קיצוני. ברני ארדוב
מרזל ובן ארי/ברני ארדוב

האיחוד בפתח? פעילי הימין הקיצוני, מיכאל בן ארי וברוך מרזל, אנשי "עוצמה יהודית", נפגשו שלשום (שני) עם מאיר מאזוז, הרב המזוהה עם אלי ישי שהקים את מפלגת "העם איתנו - יחד".

הפגישה קרתה במהלך אירוע התרמה של הישיבה שבראשה עומד מאזוז. באירוע היו הצדדים זה לצד זה בבימת הכבוד, אך גורמים בכירים במפלגתו של ישי אמרו שאין בכך כל אמירה לחבירה אפשרית. עם זאת – לא מן הנמנע שנושא זה עלה. ישי, מצדו, חושש כי איחוד כזה "יבריח" ממנו קולות מתונים יותר, והוא עתיד לנסות להסביר זאת למאזוז.

דוברו של הרב, ששון טרבלסי, הכחיש כי בפגישה דנו השלושה בנושאים פוליטיים ואמר כי "ברוך מרזל הוא ידיד הישיבה השומר על קשר ארוך שנים עם ראשה. הוא נוהג להיכנס אל מרן לעתים תכופות לעצה וברכה. בביקורו האחרון אצל מרן, שהתקיים אתמול, הצטרף גם ידידו, מיכאל בן ארי".

מ"עוצמה יהודית" נמסר כי כחלק מהערכות לבחירות הפעילים "מקיימים שיחות עם מי שנאמן לעם ישראל כדי ליצור בלוק טכני". עוד נאמר כי "אם זה לא ילך, נרוץ לבד - אחרת עשרות אלפי מצביעים שלנו לא יבואו לקלפי".

(עדכון ראשון: 23:07)

אלי ישי ופטרונו הרב מאיר מאזוז. ראובן קסטרו
ישי ומאזוז/ראובן קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully