וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפריימריז בבית היהודי: שלושה מועמדים פרשו רגע לפני

14.1.2015 / 12:30

ערב ההצבעה הודיעו עקיבא שמואלי, גסוב חסון ובתיה כהנא דרור כי לא ישתתפו במרוץ. כהנא דרור פרסמה הודעה מאשימה בעמוד הפייסבוק שלה: "חטפתי כהוגן – החל מכתף קרה מצד בנט ועד הדרה מכנסי בחירות"

צילום: עומר מירון, יוסי ציפקיס; עריכה: שניר דבוש

עקיבא שמואלי, גסוב חסון ובתיה כהנא דרור הודיעו אמש (שלישי) כי הם פורשים מהמירוץ וכי לא יתמודדו בפריימריז שנערכים היום בבית היהודי. על ארבע מקומות ריאליים ברשימת מפלגתו של נפתלי בנט מתמודדים כעת 39 מועמדים.

כהנא דרור פרסמה אתמול הודעה בדף הפייסבוק הרשמי שלה וטענה ש"חטפה כהוגן" מיו"ר המפלגה נפתלי בנט ומחברי המפלגה, "כי אני, אישה דתית ולאומית, פמיניסטית וליברלית - הצבתי מראה על ידי מועמדותי". היום היא פרסמה סטטוס נוסף בו כתבה כי הסיבה המרכזית שהביאה לפרישתה ערב הפריימריז היא "העובדה שמצאתי עצמי בסיטואציה שבה אני ניצבת לבדי אל מול המפלגה שהפנתה לי עורף בכל מובן. גם אם תמיכתכם היתה מביאה לבחירתי במקום ריאלי ונניח שיו"ר המפלגה לא היה מסכל את כניסתי – האם הייתי מצליחה לפעול בכלל במצב של סיעת יחיד?"

בתיה כהנא. אריאל אלון,
"ניצבת לבדי אל מול המפלגה שהפנתה לי עורף בכל מובן"/אריאל אלון

הפריימריז במפלגת הבית היהודי נפתחו הבוקר כסדרם לאחר שהעתירה שהוגשה אתמול נגד קיומם, הוסרה. כבר אמש אמרו בבית היהודי שצו המניעה הזמני שהוצא אינו אלא ספין אשר לא ידחה את פתיחת הבחירות המקדימות.

היו"ר נפתלי בנט הצביע הבוקר בקלפי שהוצבה בבית המלון קראון פלאזה שבירושלים ואמר: "לפני שנתיים היינו מפלגה קטנה עם שלושה מנדטים בשולי הפוליטיקה הישראלית. היום אנחנו המפלגה השנייה בגודלה במספר חברי המפלגה. משהו גדול קורה בבית היהודי. בסוף היום הזה יתברר שהבית היהודי הפך להיות הבית הליבתי של עם ישראל, ואנחנו הולכים לעשות היסטוריה בארץ ישראל".

לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.com

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully