וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ייפגשו בכנסת? פרקליטת המתלוננת, והפוליטיקאי שהאשימה בהטרדה מינית

20.1.2015 / 13:05

הבחירות הקרובות עשויות לזמן מפגש חריג בכנסת הבאה: איוב קרא מהמקום ה-24 הגבולי בליכוד, שהתיק נגדו נסגר מבלי שיוגש כתב אישום, עם עו"ד רויטל סויד מהמקום ה-14 בעבודה. קרא לוואלה! חדשות: "זה היה שקר. צריך להסתכל קדימה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה נגמר". קרא וסויד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכנסת הבאה שתיבחר ב-17 במארס עשוי להתרחש מפגש חריג: זה לצד זה ישבו במליאה חבר כנסת שהוגשה נגדו תלונה מתוקשרת על הטרדה מינית, שלא הבשילה לכתב אישום, ועורכת הדין שייצגה את המתלוננת.

בתחילת החודש נבחר איוב קרא בבחירות המקדימות בליכוד למקום ה-24 הגבולי. במארס 2012, כשכיהן כסגן השר לפיתוח הנגב והגליל, נסגר תיק הטרדה מינית נגדו ללא הגשת כתב אישום, לאחר שבמשך חודשים המשטרה חקרה את תלונתה של אשה שעבדה עמו.

את המתלוננת ייצגה אז בכלי התקשורת עורכת הדין רויטל סויד, שנבחרה החודש בפריימריז בעבודה למקום ה-14 ברשימת המחנה הציוני. עם חשיפת הפרשה בגלי צה"ל בספטמבר 2011 סיפרה עו"ד סויד כי "עוברת עליה תקופה מאוד קשה. מדובר במי שהוטרדה מינית במסגרת העבודה, תוך ניצול יחסי מרות. ברגע שלא נענתה לדרישות ולהטרדות, ניסו להכשילה בעבודתה".

בשיחה עם וואלה! חדשות על המקרה ועל המפגש הצפוי עם סויד אמר אתמול קרא, כי "זה היה המצאת שקר וזה נגמר, ותמיד צריך להסתכל קדימה". עו"ד סויד אמרה בתגובה: "כסנגורית ייצגתי מתלוננות, נפגעות ונפגעי תקיפה מינית רבות. את המתלוננת בתיק לא ייצגתי. פגשתי בה במשרדי פעם אחת לאחר שהגישה התלונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully