וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט בטוויטר: מקום 17 ברשימת המפלגה הוא לא ריאלי

20.1.2015 / 15:00

בעקבות הפרסומים אודות שרה אליאש, מועמדת הבית היהודי שהביעה הסתייגות משירות נשים בצבא, צייץ יו"ר המפלגה לכתב כי התמקדותו במועמדת "במקום לא ריאלי" נועדה להמשיך את קו המתקפה שלו נגד המפלגה

לאחר שגלי צה"ל פרסמו הבוקר (שלישי) כי המועמדת לבית היהודי במקום ה-17, שרה אליאש, לא תומכת בשירות נשים בצה"ל, הגיב בנט לפרסום ואמר כי ההתמקדות "במקום לא ריאלי נועדה להמשיך את קו המתקפה נגד הבית היהודי". הציוץ כוון לכתב גלי צה"ל שפרסם את הידיעה.

נפתלי בנט. טוויטר, אתר רשמי
נפתלי בנט/אתר רשמי, טוויטר

שרה אליאש, אשת חינוך המתגוררת בקדומים, התברגה במקום המשוריין לנשים ברשימת "הבית היהודי" בפריימריז שנערכו ביום רביעי שעבר.

ההקלטה שפורסמה היום היא מתוך ראיון שנתנה אליאש לפני שנה לרדיו של אוניברסיטת אריאל ובו אמרה: "אני חושבת שצבא זה לא מסגרת שמתאימה לנשים, לא הייתי ממליצה לבנות להיות בתוכו".

אליאש הקימה את בית הספר הראשון בקדומים וניהלה אותו במשך חמש שנים. היא הקימה את אולפנת להב"ה, אחת האולפנות הבולטות בארץ. היא מרצה במכללת אורות ישראל ואף הקימה בית מדרש לנשים. היא נחשבת לליברלית יחסית בציבור הדתי-לאומי מאחר ולימוד גמרא לנשים הוא אינו דבר מקובל. עמדתה בנוגע לשירות צבאי לנשים, לעומת זאת, היא מאוד מקובלת בצל הקשיים הההלכתיים בהן נתקלות נשים דתיות בצה"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully