וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרטונים עם נסראללה ומשחקי רשת: יחידת הגרילה של מטה הליכוד

21.1.2015 / 18:40

מטה המפלגה הקים באחרונה יחידה עצמאית לכאורה על מנת שתפיק תוכן "מחתרתי" עבור קמפיין הליכוד. בין התכנים שהפיצו: משחק טריוויה אינטרנטי שתוקף את "המחנה הציוני" וסרטון בו מאחל מזכ"ל חיזבאללה להרצוג ולבני שינצחו

יחידת הגרילה של נתניהו: מטה הליכוד הקים באחרונה יחידת רשת מיוחדת, נפרדת ממטה הבחירות הרשמי של המפלגה, במטרה להפיק תכנים "מחתרתיים", אשר לא יהיו מזוהים עם בנימין נתניהו באופן ישיר. ביחידה, שכפופה למטה הליכוד אך נהנית מחופש פעולה יחסי, משרתים שלושה צעירים תומכי ליכוד בוגרי דובר צה"ל, אשר עסקו בשירותם הצבאי בנושאי ניו מדיה.

כך, למשל, דרישה של צעירי הליכוד לייצר תכנים מעט יותר צעירים מהדימוי המבוגר והשמרני של המפלגה, הולידו סרטון שבו נראה מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, נואם להמונים בלבנון, כאשר הכיתוב שהדביקו ביחידה לדבריו הוא "אללה המתוק, שמור על ציפי ובוז'י, תן להם, תביא להם ברכה ב-17 במרץ, ובעזרת השם שיזכו להנהיג את הישות הציונית, וחלאס כבר להפליץ בבונקר, הרגתם אותי". הסרטון נחתם במילים "אל תצביעו למי שטוב להם".

היכנסו לעמוד הפייסבוק של צעירי הליכוד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"פריימריז ביש עתיד". אחת המתמונות שמפיצה "יחידת הגרילה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

תוצר אחר של "יחידת הגרילה", אשר אינו מזוהה עם הליכוד, הוא משחק טריוויה אינטרנטי אשר תוקף גם הוא את "המחנה הציוני". במשחק מתבקשים המשתתפים לנחש למי מיוחסות אמירות מסוימות. כך, לדוגמה, מתבקשים הגולשים לנחש "מי אמר שהתקווה הוא שיר גזעני, סתיו שפיר או אבו מאזן?". שאלה אחרת היא "מי התנגדה לחוק שמגדיר את ישראל כמדינה יהודית, ציפי לבני, יו"ר התנועה או אסמה אגבאריה, יו"ר בל"ד" (כך במקור,ע"נ). במם שהועלה לאינטרנט, נראים חברי הכנסת יאיר לפיד ועפר שלח מ"יש עתיד" עם עיתונאי חדשות 10, רביב דרוקר, כאשר לתמונה הוצמד הכיתוב "שידור חי: הפריימריז ביש עתיד". גם כאן, אין "טביעת אצבע" שמקשרת את התמונה לליכוד.

לא נמסרה תגובה ממטה הליכוד.

לפניות לכתב עמרי נחמיאס omri_n@walla.net.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully