וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר אריאל: על אלי ישי להתאחד עם עוצמה יהודית

22.1.2015 / 18:20

מועמד הבית היהודי המליץ למפלגות שלא צפויות לעבור את אחוז החסימה לשלב כוחות כדי שלא "ייזרקו לפח האשפה של הפוליטיקה". שטבון ממפלגת "יחד" של ישי: "השר מתבקש שלא להפריע"

השר אורי אריאל (הבית היהודי) קרא היום (חמישי) לאלי ישי ומפלגתו להתאחד עם מפלגת "עוצמה יהודית" של פעילי הימין מיכאל בן ארי וברוך מרזל. בכנס המנהלים הבכירים של הציונות הדתית אמר אריאל: "הנקודה הבעייתית שלנו לקראת הבחירות היא האם אלי ישי יעבור את אחוז החסימה. אם לא יעבור, ייתכן שייזרקו שלושה מנדטים לפח. בנוסף, קיימים שני מנדטים של מפלגת עוצמה לישראל, שעלולים להתבזבז גם הם ולהיזרק לפח האשפה של הפוליטיקה, ולהכניס את הימין לבעיה קשה".

אריאל אמר כי הפתרון לכך "שיתאחדו". הוא הוסיף: "אם הם ילכו ביחד ודאי שיעברו את אחוז החסימה ויצטרפו לקואליציה ימנית. אם ברוך מרזל לא ירצה להיות בקואליציה, תמיד יוכל להתפלג ולבחור את דרכו".

חבר הכנסת אורי אריאל ,מבקר המדינה השופט בדימוס מיכה לינדנשטראוס נותן ליו''ר הכנסת ראובן (רובי) ריבלין את הדו"ח על השריפה בכרמל, יוני 23012. מגד גוזני
"אם הם ילכו ביחד ודאי שיעברו את אחוז החסימה ויצטרפו לקואליציה ימנית". אורי אריאל/מגד גוזני

בתגובה לדברים אמר ח"כ יוני שטבון ממפלגתו של ישי: "ידידי, מפלגת יחד היא ביתם של כל מצביעי הימין. אם עתידו האישי של בן ארי בוער לשר, הוא מוזמן לשריין אותו ברשימת הבית היהודי כפי שמתאפשר בחוקה החדשה. מפלגת יחד עמלה כל כוחה על האיחוד ההיסטורי בין הציונות הדתית לציבור החרדי. אנחנו נשמש העוגן הדתי והימני בקואליציה הבאה. אנחנו עמלים כל כוחנו על תהליך היסטורי של אחדות בין הציונות הדתית והציבור החרדי. בכך נשמש העוגן הימני והשכפ"ץ היהודי של ממשלת המחנה הלאומי הבאה, בזה אנחנו עסוקים. מבקש מהשר שלא לחבל במהלך".

יוני שיטבון מגיע לטקס ההשבעה לכנסת ה-19, פברואר 2013. טלי מאייר
"מפלגת יחד עמלה כל כוחה על האיחוד ההיסטורי בין הציונות הדתית לציבור החרדי". יוני שטבון/טלי מאייר

גם מיכאל בן ארי מ"עוצמה יהודית" התייחס לנושא ואמר כי עד עכשיו "נענינו בשלילה ונדחינו, ולמרות בקשתנו לא התקיימה כל פגישה לקידום הנושא. המצב כעת הוא שאנשים במפלגתו של אלי ישי גורמים במעשיהם אובדן קולות, הן של המנדטים שיצביעו עבורם והן של כשני מנדטים אידאולוגיים שאם לא יצביעו למפלגתנו 'עוצמה לישראל' לא יצביעו בבחירות הקרובות כלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully