וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלאון: "המחנה הציוני התייצב לצד ממשלת נתניהו"

בראיון לרדיו הזכירה יו"ר מרצ את התמיכה של מפלגת העבודה, שמנהלת עכשיו קמפיין "או אנחנו או הוא", במבצע "צוק איתן". הבוקר היא דרשה להוציא צו מניעה לשידור הנאום של נתניהו בקונגרס

יו"ר מרצ, זהבה גלאון, התייחסה ביום שישי למאורעות מבצע "צוק איתן" בקיץ האחרון, והזכירה כי מפלגת העבודה תמכה בממשלת נתניהו כשזו הוציאה את ישראל למערכה.

בראיון בתוכנית "פרלמנט שישי" ששודרה ברדיו תל אביב אמרה גלאון כי "מרצ עמדה עמידה ייחודית לא פופולרית לבקר את המלחמה (בעזה). מפלגת העבודה, המחנה הציוני, תמכו במלחמה, התייצבו לימין הממשלה. אני רואה את זה גם עכשיו דרך אגב".

זהבה גלאון בפריימריז של מרצ בגני התערוכה. ניב אהרונסון
"מרצ עמדה עמידה ייחודית לא פופולרית לבקר את המלחמה"./ניב אהרונסון

גלאון גם הביעה ספקנות באשר לרצינות כוונותיהם של לבני והרצוג שיצאו בקמפיין בשם "או אנחנו או הוא" ואמרה כי גם אם נתניהו יהיה זה שירכיב את הממשלה – המחנה הציוני לבטח יצטרף. "והיה והרצוג לא יהיה בשלטון", אמרה גלאון", הדבר הראשון שיקרה ב-18 במרץ, הרצוג ולבני בממשלה – בין אם ראשי ממשלה ובין אם תחת נתניהו. הם ילכו כולם כאיש אחד לממשלה אחדות עם ביבי-בנט. אנחנו לא נשב שם".

גלאון גם עתרה היום (ראשון) ליו"ר ועדת הבחירות המרכזית כדי שתוציא צו מניעה שיאסור על שידור הנאום של נתניהו בקונגרס האמריקאי. במטה מרצ אמרו: "ביבי עושה תעמולת בחירות על חשבוננו. כולנו הולכים לשלם את המחיר על המהלך הציני של ראש הממשלה, לסדר לעצמו הזמנה לנאום בקונגרס האמריקאי שבועיים לפני הבחירות על אפו ועל חמתו של נשיא ארה"ב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully