וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ש"ס לתושבי רמת אביב ג': "אל תצביעו לנו"

26.1.2015 / 13:15

המפלגה תלתה עשרות שלטים הלילה בשכונות צפוניות בת"א ובהן שכונת מגוריו של שר האוצר לשעבר: "אם אתה עובד בשביל מי שגר ברמת אביב – רק ש"ס". מטרת הפעולה: "להדגיש את מצוקות השקופים אל מול ישראל השבעה והחוגגת"

קמפיין "השקופים" של ש"ס עולה שלב: הלילה (שני) נתלו עשרות שלטים בשכונות רמת אביב ורמת אביב ג' שעליהם נכתב: "אם אתה גר ברמת אביב, אל תצביע לנו, אם אתה עובד בשביל מי שגר ברמת אביב – רק ש"ס! ש"ס – המהפכה חוזרת!".

קמפיין ש"ס ברמת אביב. יעקב כהן, מערכת וואלה! NEWS
"המהפכה חוזרת!"/מערכת וואלה! NEWS, יעקב כהן

הבחירה באזור רמת אביב נועדה להדגיש את ההבדלים שבין השכבות החלשות למעמד הביניים והגבוה בישראל, כשלכאורה ש"ס דואגת לחלשים. בין היתר, הדגישו במפלגה גם את העובדה ששר האוצר לשעבר יאיר לפיד גר בשכונת רמת אביב ג' ואמרו: "לא נאפשר לו ולאוהדיו לחמוק מאחריותם למציאות שבה מתחת למעמד הביניים קיים עוד מעמד ענק של מליוני ישראלים שקופים שאף אחד לא דואג להם". במפלגה גם הבטיחו כי יקיימו "עוד פעולות שמטרתן להדגיש את מצוקות הישראלים השקופים אל מול ישראל השבעה והחוגגת".

ש"ס למען "השקופים"? המפלגה סיכלה חוקים לטובת העניים

תושבי השכונה לא התרגשו מהקמפיין: "חבל שש"ס מבזבת את המשאבים והתקציבים שלה ברמת אביב", אמר דיוויד שולמן, מתושבי השכונה, "אף אחד לא יצביע למפלגה שהיא כמו משמרות המהפכה באיראן. אחוז ההצבעה שלהם כאן הוא 0.01 אחוז, במקרה הטוב, כך שמלבד לייצר חלוקה בין אלה שיש להם לבין אלה שאין להם – הם לא יצליחו לעשות דבר".

קמפיין ש"ס ברמת אביב. יעקב כהן, מערכת וואלה! NEWS
" "לא נאפשר לו ולאוהדיו לחמוק מאחריותם למציאות שבה מתחת למעמד הביניים קיים עוד מעמד ענק של מליוני ישראלים שקופים"./מערכת וואלה! NEWS, יעקב כהן

בש"ס מתכוונים להגיש את רשימת המפלגה לכנסת ברגע האחרון. לפי גורם במפלגה, יהיו בה כמה שינויים אך לא דרמטיים. בין היתר, בש"ס בחנו לאחרונה אפשרות לצרף שני שמות לרשימה, עו"ד משה שמעוני, חתנה של הרבנית עדינה בר שלום, בתו הבכורה של הרב עובדיה יוסף המנוח, ואוריאל בוסו, סגן ראש עיריית פתח תקווה מטעם המפלגה. על אף העובדה כי אלה השמות המדוברים ביותר, אין עד כה החלטה בנושא.

לפניות לכתב יקי אדמקר: yakiadamker@gmail.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully