וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנצל? בנט על שריון אוחנה: "למדתי על מגבלת הכוח שלי"

2.2.2015 / 17:46

יו"ר הבית היהודי התייחס בכנס לסערה סביב כדורגלן העבר, שחזר בו מכניסתו לחיים הפוליטיים, ואמר כי "הלך מהר מדי עם אוחנה". בהמשך טען שלבני הביעה נכונות לסגת משטחי הגולן, וזו השיבה: "יש לי בעיה עם שקרנים"

אלי אוחנה ונפתלי בנט סיכמו על הצטרפותו של כדורגלן העבר למפלגה, ינואר 2015. דוברות הבית היהודי, מערכת וואלה! NEWS
"ניסיתי לשכנעו, אבל הוא כבר החליט". אוחנה ובנט/מערכת וואלה! NEWS, דוברות הבית היהודי

יו"ר הבית היהודי, נפתלי בנט, התייחס לסערה סביב שריונו ופרישתו של כדורגל העבר אלי אוחנה מרשימת המפלגה לכנסת, ואמר כי ייתכן ששגה. "הלכתי מהר מדי עם אוחנה", אמר אתמול (ראשון) במהלך כנס של תנועת הצופים בתיאטרון רמת גן. הדברים פורסמו לראשונה בערוץ 7.

עם זאת, בנט הוסיף כי הוא אינו מתחרט על המהלך. "למדתי שיעור חשוב על מגבלת הכוח שלי. ברביעי בלילה, בזמן שבו אוחנה החליט לחזור בו מכניסתו לפוליטיקה, ניסיתי במשך שעות ארוכות לשכנע אותו להמשיך אתנו, אבל הוא כבר הגיע להחלטה", אמר.

בכנס המדובר תקף יו"ר הבית היהודי את השרה לשעבר ציפי לבני, לאחר שהאחרונה קבעה כי "אין מצב שהוא יהיה שותף לדרך". לטענתו, מועמדת המחנה הציוני הביעה בעבר נכונות לנהל משא ומתן עם הסורים לגבי הגולן. "אני שמעתי שלבני בשבוע שעבר אמרה שהיא כבר מתנגדת לירידה מהגולן, אז במובן הזה היא הצטרפה לדרך שלנו, כי בעבר היא הייתה בעד ירידה מהגולן. אנחנו כן יכולים להיות שותפים לדרך. היא היתה בעד משא ומתן עם הסורים על הגולן".

בתגובה, עלתה לבני על הבמה, התקרבה אל שר הכלכלה והטיחה בפניו כי הוא שקרן. "אין לי בעיה להילחם על אידיאולוגיה, יש לי בעיה עם שקרנים בפוליטיקה. אתה מעולם לא שמעת ממני עמדה אחרת על רמת הגולן", אמרה.


לפניות לכתב שבתי בנדט: sben72@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully