וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: הליכוד עוקף את המחנה הציוני, הבית היהודי צונח

לפי סקר חדש שפרסם ערוץ הכנסת אילו היו נערכות הבחירות היום הייתה מפלגת הליכוד זוכה ל-25 מנדטים, ואילו המחנה הציוני ל-23 בלבד. ברקע סערת השיריונים של היו"ר בנט, צונחת סיעת הבית היהודי ל-13 מנדטים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סקר חדש של מכון "פאנלס פוליטיקס" שפרסם היום (שני) ערוץ הכנסת מראה כי מפלגת הליכוד חיזקה את כוחה במהלך השבוע האחרון, עוקפת את המחנה הציוני ומתבססת כמפלגה הגדולה ביותר. על פי הסקר, אם היו מתקיימות היום הבחירות לכנסת ה-20, הייתה הליכוד זוכה ב-25 מנדטים, עלייה של שני מנדטים לעומת הסקר שערך המכון בשבוע שעבר. המחנה הציוני נותר מאחור עם 23 מנדטים בלבד, ירידה של שני מנדטים לעומת השבוע שעבר.

עוד עולה מהסקר כי מפלגת הבית היהודי ממשיכה לאבד מכוחה לאור סערת השיריונים של היו"ר נפתלי בנט, וצונחת ל-13 מנדטים בלבד. מדובר בירידה של שני מנדטים לעומת הסקר שפורסם בערוץ הכנסת בשבוע שעבר. המפלגה הרביעית בגודלה לפי הסקר הנוכחי היא הרשימה המשותפת של המפלגות הערביות, ששומרת על כוחה עם 12 מנדטים.

בחירות 2015 || כל הסקרים

בנימין נתניהו בהשקת קמפיין הליכוד, ינואר 2015. ראובן קסטרו
יש לו סיבה לחייך השבוע. נתניהו/ראובן קסטרו

יש עתיד וכולנו שומרות על כוחן מהסקר שנערך בשבוע שעבר וזוכות ל-11 מנדטים ושמונה מנדטים בהתאמה. בגזרת החרדים, יהדות התורה שומרת על הנתון שקיבלה בשבוע שעבר, ומקבלת שבעה מנדטים. ש"ס מאבדת מנדט אחד וזוכה לשישה מנדטים. ישראל ביתנו ומרצ מאבדות מנדט אחד ומקבלות חמישה מנדטים כל אחת. מפלגת העם איתנו של אלי ישי, שהתאחדה עם עוצמה יהודית, עוברת הפעם את אחוז החסימה וסוגרת את הרשימה עם 4 מנדטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully