וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי נגד דרעי: "התנאי לכניסתנו לממשלה - תיק הפנים"

10.2.2015 / 0:30

יו"ר מפלגת ש"ס לשעבר חשף את המשרד המועדף עליו לקראת הבחירות ועלול להיקלע לעימות נוסף עם יריבו הפוליטי, המעוניין אף הוא בתפקיד. "נתניהו ירכיב את הממשלה הבאה, אמשיך להיאבק במסתננים"

אלי ישי, דצמבר 2015. ראובן קסטרו
"הייתי שנוא בקרב אנשי השמנת". ח"כ אלי ישי/ראובן קסטרו

חבר הכנסת אלי ישי, יו"ר מפלגת "יחד", הודיע אמש (שני) כי ידרוש כתנאי לכניסתו לממשלה הבאה את תיק הפנים – התפקיד אותו מילא בממשלת נתניהו השנייה. זאת, חרף העובדה כי ייתכן שיריבו הפוליטי המושבע, יו"ר ש"ס אריה דרעי, ידרוש אף הוא את התפקיד.

ישי שוחח אמש עם תושבי שכונת התקווה שבדרום תל אביב והבטיח כי ימשיך להיאבק למענם. "אני מודיע לכם שאדרוש את תפקיד שר הפנים כתנאי לכניסה לממשלה הבאה, שתורכב בעזרת השם על ידי ידידי, בנימין נתניהו, והכל כדי לשמור על ביטחונכם האישי ולהמשיך להילחם נגד תופעת המסתננים", אמר.

ישי הוסיף כי בקדנציה האחרונה שלו בתפקיד היו מי שהתנגדו לפעולותיו, אולם כיום ניתן לראות שפעל כנדרש. "אני רוצה להזכיר לכם כי רק לפני מספר שנים הייתי האיש הכי שנוא על חלק נכבד מאוכלוסיית השמנת של המדינה. זאת מאחר שהובלתי מאבק חסר פשרות במהגרי עבודה, העובדים הזרים והמסתננים מאפריקה. הובלתי לצד נתניהו את בניית הגדר בדרום והיום לא חודר לארץ אפילו מסתנן אחד", קבע.

ישי אינו הפוליטיקאי הראשון שמסמן יעדים לקראת הבחירות לכנסת ה-20. ביום שבת האחרון הודיע שר החוץ אביגדור ליברמן כי התנאי לכניסתו לממשלה העתידית הוא תפקיד שר הביטחון. דבריו עוררו סערה והשר המכהן משה יעלון לא נותר חייב, ואמר: "קודם כל הוא צריך לעבור את אחוז החסימה, ואז נראה".

לקריאה נוספת:
קמפיין הזעם של דרעי: "ניקח מהעשירים משדרות רוטשילד"
אחרי דרעי, גם ביהדות התורה רומזים: נמליץ על נתניהו
דרעי צפוי להמליץ על נתניהו: "להרצוג אין היום אפשרות להרכיב קואליציה"

(עדכון ראשון: 21:06)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully