וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליכוד: "נתניהו ישקול עימות עם הרצוג ולבני"

11.2.2015 / 19:12

ראש הממשלה, שסירב עד כה להגיע לעימות, פרסם הודעה שלפיה ייתכן שייענה בחיוב לכך עם שובו מהנאום בקונגרס, בתחילת החודש הבא, אך רק נגד ראשי המחנה הציוני. "נתניהו עסוק בבלימת הסכם מסוכן עם איראן וישקול זאת עם חזרתו מארה"ב"

רוה"מ בנימין נתניהו בישיבת הממשלה, פברואר 2015. אלכס קולומויסקי, מערכת וואלה! NEWS
"עימות עם מועמדי השמאל". נתניהו/מערכת וואלה! NEWS, אלכס קולומויסקי

על רקע הקריאות לקיים עימות טלוויזיוני בין ראש הממשלה בנימין נתניהו ליתר ראשי המפלגות המתמודדות בבחירות לכנסת ה-20, פרסמה הערב (רביעי) מפלגת הליכוד הודעה המעידה על שינוי בתפישה של מפלגת השלטון.

"ראש הממשלה בנימין נתניהו עסוק בימים אלה בבלימת ההסכם המסוכן המתגבש עם איראן, בהכנות לנסיעתו לארצות הברית ובניהול ענייני המדינה. ראש הממשלה ישקול את ההצעה לקיים עימות טלוויזיוני עם מועמדי השמאל להרכבת הממשלה הבאה, הרצוג ולבני, עם שובו מארצות הברית", נכתב בהודעה מטעם הליכוד.

עם זאת, נתניהו הדגיש כי הוא יגיע לעימות עם יריביו מהמחנה הציוני, ולא נגד כל המתמודדים. "אנחנו לא מוכנים לעימות עם כולם, הקמפיין שלנו הוא 'זה אנחנו או הם', לכן אין סיבה שיתעמת עם יאיר לפיד וזהבה גלאון. לעימות מסוג שכזה, כל מועמד צריך כמה ימים כדי להתכונן, לכן זה חייב להיות אחרי הנסיעה לארצות הברית", סיפרו גורמים במטה הליכוד.

לקריאה נוספת:
המחנה הציוני בסרטון על נתניהו: "50 גוונים של שחור"
וינשטיין מתנגד לפסילת מועמדותם של מרזל וזועבי
הרשימה המשותפת השיקה קמפיין: "נשלח פרחים לליברמן"

איתן כבל בפרמייריז במפלגת העבודה. ינואר 2015. ראובן קסטרו
"חוסר עימות הוא פגיעה בנאמנות התקשורת". ח"כ הרצוג/ראובן קסטרו
"העימותים אינם פריבילגיה של מועמד כזה או אחר, אלא זכות בסיסית של הציבור"

עוד אמרו הגורמים, כי אם יסכימו, ידרשו עימות כפול, מול הרצוג ולבני. "בוז'י הוא לא מועמד מפלגת העבודה, הם קבעו שיש שני מועמדים לכן צריכים להינתן 50% מהזמן לנתניהו ו-50% מהזמן להרצוג ולבני יחד", נמסר.

מחפשים פורמט: חברות החדשות נערכות לעימות

יו"ר מטה הבחירות של המחנה הציוני, חבר הכנסת איתן כבל, פנה אתמול למנהלי החדשות בשלושת ערוצי הטלוויזיה הגדולים - ערוץ 2, ערוץ 10 וערוץ 1 - ודרש מהם לזמן לעימות את המועמדים לראשות הממשלה.

כבל צירף למכתב דוגמאות לאופן שבו פועלים ערוצי טלוויזיה בעולם עם מועמדים המסרבים לערוך עימות לפני הבחירות, וציין כי המצב בישראל, שבו גופי השידור נכנעו עד היום לתכתיביו של מועמד שמסרב להתעמת, הוא יחיד במינו בדמוקרטיות המערביות. "אשוב ואדגיש כי העימותים אינם פריבילגיה של מועמד כזה או אחר, אלא זכות בסיסית של הציבור. שלילת זכות זו על ידי כניעה של מועמד שמסרב לעימות מהווה פגיעה בחובת הנאמנות של התקשורת כלפי הציבור", אמר.


לפניות לכתב עמרי נחמיאס: omri_n@walla.net.il

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully