וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יומן בחירות | נתניהו: "מתנגד להשוואה בין ישראלים לנאצים"

15.2.2015 / 18:35

ראש הממשלה גינה את הסרטון שהפיץ ועד מתיישבי השומרון | המחנה הציוני בכרזה עוקצנית נגד נתניהו בבית ז'בוטינסקי | לפיד במפעלי כיל: במקום לנסוע לארה"ב, נתניהו היה צריך לבוא לכאן. עדכונים שוטפים בוואלה חדשות

ראש הממשלה בנימין נתניהו גינה את הסרטון שהפיץ ועד מתיישבי השומרון, שדימה את אנשי השמאל לנאצים. "אני מתנגד בתוקף להשוואה כלשהי בין ארגונים ואישים ישראלים - מכל גווני הקשת הפוליטית - לבין גרמניה הנאצית ומגנה כל שימוש כזה לצורכי בחירות", צייץ נתניהו בטוויטר. "אני קורא לכולם לשמור על כללי משחק הוגנים וראויים, להתמקד בנושאים המהותיים לקיומנו, לנהוג באחריות ולהימנע מתעמולה הפוגעת בערכי היסוד שלנו".

14:30 כרזת ענק: "רק פראייר מצביע נתניהו"

מעלים הילוך: חברת הכנסת סתיו שפיר (המחנה הציוני) פרסמה היום בחשבון הפייסבוק שלה תמונה ובה נראית כרזת ענק נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו - תלויה במצודת זאב שבתל אביב. על הכרזה נכתב בענק: "רק פראייר מצביע נתניהו". ח"כ שפיר הוסיפה עקיצה: "אפילו בבית ז'בוטינסקי מבינים".

פעילי המחנה הציוני נכנסו למבנה באין מפריע דרך הכניסה של מכון ז'בוטינסקי וטיפסו לגג, שם תלו את השלט. פעילים שהיו מעורבים באירוע סיפרו לוואלה חדשות כי היה מדובר בפעילות ספונטנית.

קמפיין בחירות נגד נתניהו בבית ז'בוטינסקי בתל אביב, פברואר 2015. מתוך הפייסבוק, צילום מסך
"אפילו בבית ז'בוטינסקי מבינים". הכרזה נגד נתניהו, היום/צילום מסך, מתוך הפייסבוק

14:00 הפנתרים השחורים מתגייסים לטובת דרעי

הפנתרים השחורים, בהנהגת צ'רלי ביטון, נפגשו היום עם יו"ר ש"ס אריה דרעי והביעו את תמיכתם בתנועה. הפעיל הוותיק, ממקימי תנועת המחאה, אמר כי "דרעי הוא היחיד שיכול לשנות כאן, כולנו ש"ס". ביטון אמר בפגישה כי הקבוצה רצתה בתחילה לתמוך בכחלון, אך "בסופו של דבר החלטנו רק אריה דרעי. אנחנו מאמינים במנהיגותך ואתה היחיד שיוכל לשנות כאן. כולנו רתומים במערכת הבחירות הזאת לש"ס בכל הכוח".

דרעי אמר בתגובה: "כולנו בתחילת הדרך קיבלנו את הכוח למאבק מצ'רלי ביטון שנאבק ללא פשרות, אני מודה על התמיכה. הפעם יש סיכוי אמיתי לעשות שינוי ולהקים קואליציה חברתית. פעם אחת הספרדים כולם חייבים לתת את הצ'אנס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
דפני ליף וצ'רלי ביטון בהפגנת הענק במחאה על מצוקת הדיור ויוקר המחיה בתל אביב, אוגוסט 2011. דרור עינב, מערכת וואלה!
"בסופו של דבר החלטנו רק אריה דרעי". ביטון/מערכת וואלה!, דרור עינב

13:00 לפיד לנתניהו: בטל הקלות מס לעידן עופר

יאיר לפיד ושר הרווחה לשעבר, מאיר כהן הגיעו למאהל המחאה של עובדי מפעלי הברום וכיל, מול משרדי החברה, ונפגשו עם עובדי המפעלים ויושבי ראש הוועדים, וביקשו לתמוך במאבקם מול כוונת בעלי המפעלים לפטר כ-140 עובדים. "שלא תתבלבלו, אין פה שום התייעלות", אמר יו"ר מפלגת יש עתיד לעובדים. "יש פה ניסיון ציני של ההנהלה על הגב של העובדים לקבל הקלות במס שלא מגיעות להם, לבטל את מסקנות ששינסקי 2 ולהחזיר את כל מה שהם היו רגילים לקבל על חשבונכם ועל הגב שלכם. אפשר לעצור את זה. ראש הממשלה במקום לנסוע לוושינגטון שייסע הנה, שיבוא הנה. מה שנתניהו היה צריך לעשות כשר האוצר, זה לזמן אותם אליו. את עידן עופר, ואת המנכ"ל ולהגיד – אני אפעיל את מניית הזהב, אני אבטל לכם את כל הקלות המס".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לפיד במפעם כיל/מערכת וואלה!, צילום מסך

11:00 מרצ ליועץ המשפטי: פתח בחקירה נגד נתניהו בגין הסתה

שני מועמדים לכנסת מטעם מפלגת מרצ, מוסי רז וגבי לסקי, פנו הבוקר (ראשון) ליועץ המשפטי לממשלה, יהודה ויינשטיין, וביקשו ממנו להורות על פתיחת חקירה בגין הסתה נגד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ונגד ועד מתיישבי השומרון. זאת, בעקבות שני סרטונים שהופצו אמש. לטענתם, הסרטונים מאשימים את השמאל בטרור, והסרטון שהופץ מטעם הליכוד אף נחתם באמרה כי שמאל יביא לטרור. "חופש הביטוי יקר ללבנו אך לא בזאת מדובר הפעם, כי אם בהתבטאויות מסוכנות, אשר להן, כך לימדה אותנו ההיסטוריה, עשויות להיות השלכות מסוכנות ומטרידות", כתבו השניים בפנייתם.

דיסקין על סרטון דאעש של הליכוד: "נתניהו איבד בושה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully