וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: יאיר לפיד מתרסק עם מטוס המפלגה שלו ב"אבודים"

15.2.2015 / 11:43

עמוד הפייסבוק "101 הפקות" שחרר סרטון חדש ובו סצנת הפתיחה של סדרת המתח "אבודים" - כשיאיר לפיד וחברי מפלגתו על תקן האבודים שמפלגתם התרסקה

צילום מסך

עמוד הפייסבוק של "101 הפקות" אחראי ללא מעט סרטונים משעשעים, בעיקר כאלה שמורכבים שמציגים סצנות מפורסמות מהקולנוע והטלוויזיה ובהם משולבים פרצופים של פוליטיקאים. לפני שבועיים הם שילבו את פרצופיהם של בנימין ושרה נתניהו בסצנה המפורסמת של "ריקוד מושחת", ולפני כן את ציפי לבני ובוז'י הרצוג בסצנה מהסרט "טיטאניק". עכשיו הם מפיצים סרטון חדש - כשהפעם על הכוונת מפלגת "יש עתיד".

הסרטון (ראו למעלה) מציג את סצנת הפתיחה בסדרת המתח "אבודים", כשבתפקיד ג'ק מככב הפרצוף של יאיר לפיד. לפיד מתעורר באמצע הג'ונגל על אי בודד, ומגלה מטוס מרוסק שעל חורבותיו מתנוססים השלטים של מפלגת "יש עתיד", ומסביבו משוטטים חברי מפלגה המומים מההתרסקות. בערב יושבים חברי המפלגה סביב מדורה, ושומעים מרחוק רעש וצעקות - בסדרה מדובר בדמויות המכונות "אחרים", ואילו כאן מתנוססים במרחק שלטים של ש"ס.

"101 הפקות" אחראים גם לסרטון הבחירות של רונן שובל, בו מופיעה ציפי לבני בתור זומבית שתוקפת את רונן שובל וידידו באמצע היער כמו בסרט אימה.

סרטון של רונן שובל: ציפי לבני בתור זומבית. פייסבוק, אתר רשמי
מתוך הסרטון של רונן שובל/אתר רשמי, פייסבוק
  • עוד באותו נושא:
  • יאיר לפיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully